۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
اعلام انزجار از صهیونیست بهترین اقدام شرایط کنونی
اعلام انزجار از صهیونیست بهترین اقدام امروز

اعلام انزجار از صهیونیست بهترین اقدام امروز

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رژیم صهیونیستی بدترین شرایط را دارد و حضور ما در کف میدان و اعلام انزجار بهترین کار در شرایط کنونی است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ سردار محمدعلی نظری صبح امروز در جلسه ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی و ستاد برگزاری پنجمین سالگرد شهادت شهید […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رژیم صهیونیستی بدترین شرایط را دارد و حضور ما در کف میدان و اعلام انزجار بهترین کار در شرایط کنونی است.

اعلام انزجار از صهیونیست بهترین اقدام امروز

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ سردار محمدعلی نظری صبح امروز در جلسه ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی و ستاد برگزاری پنجمین سالگرد شهادت شهید حاج‌ قاسم سلیمانی ضمن عرض تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار شهید نیلفروشان و همراهان ایشان در حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن بسیار فعال شده است و در این زمینه بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم، اعلام انزجار نسبت به حوادث و جنایات رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بدترین شرایط را دارد و حضور ما در کف میدان و اعلام انزجار بهترین کار در شرایط کنونی است، عنوان کرد: هفته مقاومت همانند سال‌های قبل برگزار می‌شود. دشمن از شهید سلیمانی ضربه خورده و با انجام اقدامات به‌دنبال پا پس کشیدن ما در این عرصه است که این مسئله اتفاق نخواهد افتاد و از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در گلزار شهدا تامین شده است که علاوه بر اقدامات انجام شده، کارهایی در عرصه عمرانی باید انجام شود تا نواقص را برطرف کنیم، اظهار کرد: همچنین توجه به مردمی‌سازی برنامه‌ها طی چهار سال گذشته سالگرد شهادت شهید سلیمانی مدنظر بوده است و این روند ادامه دارد.

نظری تصریح کرد: در عرصه هنر و فرهنگ، محور تولید محتوا در زمینه موضوعات مقاومت است که اقداماتی در این عرصه انجام خواهد شد. همچنین توجه به برنامه‌های تبیینی بین جوانان و نوجوانان از دیگر مسائل مدنظر است که در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فعالیت‌هایی باید انجام شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن از دیگر برنامه‌های مدنظر در پنجمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خواهد بود، افزود: شهرستان‌ها یک برنامه محوری را با رعایت تمهدیدات باید داشته باشند همچنین برگزاری مراسم‌ها و یادواره‌ شهدا تا آغاز هفته مقاومت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه مشترکی را برای شهدای حادثه تشییع و ۱۳ دی‌ماه خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: پرداختن به مسائل غزه و فلسطین باید در برنامه‌ها لحاظ شود همچنین توجه ویژه به مسائل امنیتی باید مدنظر قرار گیرد 

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 + 1 =