۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
افتتاح خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان
افتتاح خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان

افتتاح خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت از افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در جیرفت خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ رئیس اداره بهزیستی جیرفت در خصوص افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در این شهرستان گفت: فرارسیدن هفته دولت را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم، […]


رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت از افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در جیرفت خبر داد.

افتتاح خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ رئیس اداره بهزیستی جیرفت در خصوص افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در این شهرستان گفت: فرارسیدن هفته دولت را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم، همان‌طور که استحضار دارید یکی از برنامه‌هایی که سازمان بهزیستی در دستور کار خود دارد نگهداری از افراد داری معلولیت است. 

 
خداداد سالاری‌زاده با بیان اینکه یکی از نیازهای شهرستان جیرفت بحث نگهداری بیماران اعصاب و روان است، افزود: خانواده‌هایی وجود دارد که شرایط نگهداری بیماران اعصاب و روان را ندارند و افراد دارای این بیماری و معلولیت باید در مراکز نگهداری شوند. 
 
وی با تاکید بر این موضوع که رویکرد سازمان بهزیستی اخیرأ از سمت مراکز تجمعی به سمت مراکز و خانه‌های کوچک آمده است، بیان کرد: در همین راستا اولین مرکز حمایتی بیماران اعصاب و روان در شهرستان جیرفت و در واقع یک مرکز نیمه راهی در جنوب کرمان افتتاح شد..

سالاری‌زاده در ادامه عنوان کرد: دو مرکز دیگر نیز آماده بهره‌برداری‌ست؛ یک مرکز معلولین ذهنی پسرانه و یک مرکز دخترانه برای طیف متوسط و شدید درنظر گرفته شده، در حال حاضر خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان به نمایندگی از دو مرکز ذکر شده افتتاح شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت مطرح کرد: یکی از فعالیت‌های مهم سازمان بهزیستی خصوصا در سال‌های اخیر بحث توسعه مراکز غیر‌دولتی و ایجاد بستر و فضای لازم برای ارائه خدمات به بیماران و معلولین است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیرکل بهزیستی استان کرمان به دلیل نگاه مساعد به شهرستان جیرفت و جنوب کرمان تقدیر و تشکر دارم.
 
منبع: دقیانوس 
 
انتهای خبر/ فلاح


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − 4 =