۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهربابک
افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران باشگاه مس شهربابک
افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران باشگاه مس شهربابک

افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران باشگاه مس شهربابک

دفتر بسیج ورزشکاران باشگاه مس شهربابک با حضور مسئولان بسیج استان کرمان و شهرستان شهربابک افتتاح شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» حجت‌الاسلام علی‌اصغر انصاری در آیین افتتاحیه دفتر بسیج ورزشکاران باشگاه صنعت مس شهربابک گفت: الگو بودن ورزشکار در قرآن کریم هم ذکر شده است.   امام جمعه شهربابک […]



دفتر بسیج ورزشکاران باشگاه مس شهربابک با حضور مسئولان بسیج استان کرمان و شهرستان شهربابک افتتاح شد.

افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران باشگاه مس شهربابک

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» حجت‌الاسلام علی‌اصغر انصاری در آیین افتتاحیه دفتر بسیج ورزشکاران باشگاه صنعت مس شهربابک گفت: الگو بودن ورزشکار در قرآن کریم هم ذکر شده است.

 
امام جمعه شهربابک بیان کرد: کسی که بخواهد در قسمتی مدیریت کند، باید ورزیدگی جسمی، توانایی علمی و مدیریت بحران داشته باشد.
 
وی به داشتن روحیه پهلوانی یک قهرمان تاکید کرد و گفت: پوریای ولی و غلامرضا تختی به خاطر داشتن چنین روحیه‌ای و کمک در مسائل اجتماعی و دستگیری از نیازمندان محبوب شدند.
 
 حمیدرضا حسین‌خانی در ادامه بیان کرد: در طول تاریخ همیشه حق و باطل وجود داشته‌ است و کسانی موفق شده‌اند که زمان خود را به خوبی شناخته‌اند.
 
معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما باید قدر موقعیتی که امروز داریم را بدانیم، این انقلاب، انقلاب آخر الزمانی است.
 
وی اظهار کرد: اکنون جنگ در منطقه، جنگ بین حق و باطل است و دشمن همه ابزارهای خود را در همه حوزه‌ها به‌ کار گرفته است.
 
حسین‌خانی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های استکبار این است که از ورزش در همه سطوح نهایت استفاده را می‌کنند.
 
وی به تاکید مقام معظم رهبری در بخش معنویت ورزش اشاره کرد و افزود: در ورزش باید ریشه‌ای کار کنیم و باشگاه‌های ورزشی نیز در بخش فرهنگی فعالیت‌های اثرگذار را باید انجام دهند.
 
معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان پایگاه بسیج را یک سازمان مردمی دانست و بیان کرد: هدف در این سازمان، تربیت افرادی برای امام زمان (عج) و زمینه‌سازی ظهور است.
 
رضا پورعلی‌آبادی نیز فرهنگ را الگوسازی یک قهرمان معنا کرد و گفت: ما به قهرمانی اهمیت ویژه‌ای داده‌ایم اما آنطور که باید در حوزه فرهنگی تلاش نشده است.
 
رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان افزود: ما در استان کرمان فرصت و ورزشکاران خوبی داریم که اگر خوب تربیت نشوند به تهدید تبدیل میشوند و نمی‌توانند الگو مناسبی برای جامعه باشند.
 
وی با بیان اینکه سینما و تئاتر و ورزش جزو دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: الگوپذیری مردم از هنرمندان و ورزشکاران ۴۰ درصد و آمار جالب توجهی است.
 
پورعلی‌آبادی تصریح کرد: هر ورزشکار ما سفیری برای جمهوری اسلامی ایران است به شرط اینکه بتواند فرهنگ کشور را به خوبی معرفی کند.
 
وی یادآور شد: باشگاه صنعت مس شهربابک جامعه هدفی بالغ بر هزار نفر در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف دارد پس می‌طلبد برای این افراد برنامه‌های فرهنگی تدارک ببینیم.
 
رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان با بیان اینکه ما در باشگاه‌های صنعتی و حرفه‌ای استان کرمان بسیج ورزشی را داریم، اظهار کرد: اصلی‌ترین رسالت ما کمک به اقدامات فرهنگی با همکاری بسیج، سپاه و همه مسئولان است.
 
وی خاطرنشان کرد: هرچه در کارهای فرهنگیِ ورزش کار کنیم در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری تلاش کرده‌ایم.
 
در پایان این مراسم مهدی احمدپور به‌عنوان مسئول بسیج ورزشکاران باشگاه صنعت مس شهربابک معرفی شد.

انتهای خبر/ شهربابک 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج + هفت =