۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
افتتاح پروژه گردشگری به‌زودی در جیرفت
افتتاح پروژه گردشگری به‌زودی در جیرفت

افتتاح پروژه گردشگری به‌زودی در جیرفت

مدیر‌عامل شرکت پیشتازان جانباز از افتتاح پروژه گردشگری و علمی بام بهشت در روز ۲۳ شهریور‌ماه در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ احمد فاطمی در خصوص افتتاح پروژه گردشگری بام بهشت در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت گفت: مراسم افتتاحیه سومین رصدخانه کشور و مجتمع گردشگری […]


مدیر‌عامل شرکت پیشتازان جانباز از افتتاح پروژه گردشگری و علمی بام بهشت در روز ۲۳ شهریور‌ماه در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت خبر داد.

افتتاح پروژه گردشگری به‌زودی در جیرفت

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ احمد فاطمی در خصوص افتتاح پروژه گردشگری بام بهشت در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت گفت: مراسم افتتاحیه سومین رصدخانه کشور و مجتمع گردشگری و علمی بام بهشت ساردوئیه در تاریخ ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۴، هم‌زمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج ) همراه با جشن و حضور وزیر گردشگری برگزار می‌شود. 

 
وی افزود: در این مجموعه تقریبا تمام فیلم‌های ناسا در خصوص فضا و نجوم به‌صورت به‌روز شده برای ارائه به علاقه‌مندان موجود است و هدف ما از بنای چنین مجموعه‌ای این است که این‌جا تبدیل به مکانی شود که از طریق آن اولین مقاله علمی نجومی ایران در آی اس آی ثبت شود و حتی بتوانیم سیاره‌ای کشف کنیم.
 
مدیر پروژه گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت مطرح کرد: یکی از سازه‌های این پروژه، سازه کششی است که ۴۰۰ نفر ظرفیت رستوران آن است و همچنین یک مکان دایره شکل پشت این سازه قرار دارد که مکان سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است، و بعد از آن سازه کششی آشپزخانه قرار دارد که محل پخت غذاهای ایرانی و فرنگی است. 
 
فاطمی بیان کرد: مجموعه بام بهشت حدود ۱۷ هزار متر مربع است که نزدیک به ۳ هزار متر فقط سازه داریم ولی نکته مهم‌تر این است که ما ۳ هزار متر سازه را در ۱۰ ماه آماده ساختیم و به لطف خداوند متعال روز ۲۳ شهریورماه افتتاح می‌شود. 
 
مدیرعامل شرکت پیشتازان جانباز عنوان کرد: اطراف محوطه نیز سیمان‌کاری شده که ظرف هفته آینده چمن مصنوعی نصب می‌شود.
 
وی ادامه داد: در قسمت‌هایی از این مجموعه چند مجسمه خاص قرار می‌گیرد ازجمله دو مجسمه فضانورد و یک مجسمه کره زحل که در حال نصب شدن است، در قسمت آخر مجموعه هم محوطه‌سازی شروع که تا سه‌شنبه هفته آینده تمام می‌شود. 
 
مدیر پروژه گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه این است که سازه‌هایی در این مجموعه بنا شده که غیر از کشور چین در هیچ کشوری هنوز بنا نشده و اولین‌بار در ایران در همین مجموعه بام بهشت ساردوئیه جیرفت احداث شده است.
 
فاطمی در ادامه تصریح کرد: قول می‌دهم که بدون هیچ‌گونه کمک دولتی و وام این پروژه را به اتمام برسانم فقط دولت مسیر را باز کند، وقتی که ۱۰ ماه پیش کلنگ این پروژه را زدیم، نامه درخواست وصل‌شدن آب این پروژه را دادیم اما هنوز مشکل آب پروژه حل نشده است و این مسئله جای تعجب دارد. 
 
وی تأکید کرد: بنده این پروژه را با ۳ هزار متر سازه و ۱۷ هزار متر مربع مساحت به مدت ۱۰ ماه آماده کردم ولی یک نامه اداری در این مدت هنوز جواب داده نشده است که این خودش نشان‌دهنده مدیریت جهادی در برابر مدیریت مقابل است که باید فکری برای این مدیریت مقابل شود. 
 
منبع: دقیانوس
 
انتهای خبر / فلاح


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × 2 =