۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
افتتاح ۵۰ همت پروژه در سطح استان در سال‌جاری
افتتاح ۵۰ همت پروژه استان در سال‌جاری

افتتاح ۵۰ همت پروژه استان در سال‌جاری

استاندار کرمان گفت: ۵۰ همت پروژه بعد از عید در سطح استان افتتاح شده است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در شورای اداری استان و بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان، آئین تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۱۴۰۲ گفت: پس از […]


استاندار کرمان گفت: ۵۰ همت پروژه بعد از عید در سطح استان افتتاح شده است.

افتتاح ۵۰ همت پروژه استان در سال‌جاری

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در شورای اداری استان و بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان، آئین تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۱۴۰۲ گفت: پس از شهادت شهید آیت‌الله رئیسی کار مردم به‌خوبی انجام شد و به‌لطف الهی در این فاصله دولت جدید انتخاب شد و کابینه دولت توسط مجلس رای اعتماد گرفت.

استاندار کرمان با بیان اینکه همراهی و هم‌افزایی در سطح استان وجود دارد و فضای مثبتی در استان بوده است، ادامه داد: با وجود مشکلات و گره‌هایی که داشته‌ایم، اما مسائل مرتفع شده‌اند و برای انجام کارهای متعدد در سطح استان، دستگاه‌های متعدد کمک‌های زیادی به ما کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه حفظGDP در اقتصاد استان بسیار مهم و تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: ۵۰ همت پروژه بعد از عید در سطح استان افتتاح شده است.

انتهای خبر/م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج × یک =