۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
افزایش ابر پدیده غالب استان تا پایان هفته
افزایش ابر پدیده غالب استان تا پایان هفته

افزایش ابر پدیده غالب استان تا پایان هفته

اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز یک‌شنبه و فردا با وزش باد […]


اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

افزایش ابر پدیده غالب استان تا پایان هفته

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز یک‌شنبه و فردا با وزش باد نسبتاً شدید در برخی مناطق شمالی، غربی و نوار شرقی استان و تداوم انتقال ریزگرد از استان‌های همجوار خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور را خواهیم داشت.

شایان ذکر است طی این مدت در مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوبی افزایش ابر، رگبار باران و وزش تندبادهای لحظه‌ای مورد انتظار است.

از روز سه‌شنبه تا انتهای هفته جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود. به لحاظ دمایی نیز از فردا تا پایانی هفته افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

بر اساس اعلام این اداره‌کل دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و کهنوج با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۳ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × 3 =