۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد
افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد

افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین صبح را در کشور و استان داشت. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ فهیمه راستی با اعلام اینکه هم‌اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: تا پایان هفته طی ساعات بعد از ظهر […]


کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین صبح را در کشور و استان داشت.

افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ فهیمه راستی با اعلام اینکه هم‌اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: تا پایان هفته طی ساعات بعد از ظهر ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مناطق جنوبی و غربی استان بارش رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طی این مدت وزش باد و گرد و خاک را در سطح استان داریم، افزود: در مناطق شمال، شمال غربی، مرکز و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتاً شدید به همراه گرد و خاک در این مناطق داریم.

وی بیان کرد: با توجه‌ به وزش باد و گرد و خاک در سطح استان کاهش کیفیت هوا، انتقال ریزگرد، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست.

راستی با بیان اینکه همچنان افزایش دما را در سطح استان داریم گفت: با توجه‌ به روند افزایشی دما در سطح استان خطر گرمازدگی است و از همشهریان خواست از تردد در فضای باز و انجام فعالیت‌های سنگین در ساعات طولانی خودداری شود، قبل از تردد در جاده‌ها حتماً از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تأکید کرد: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۵ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و تاکید کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی گفت: همچنین صبح امروز شهداد با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین صبح را در کشور و استان داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

ده + شش =