۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
افزایش سرعت وزش باد در  کرمان
افزایش سرعت وزش باد در  کرمان

افزایش سرعت وزش باد در کرمان

کارشناس هواشناسی استان کرمان، گفت: از روز پنج‌شنبه بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده می‌شود که با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا همراه است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» مریم سلاجقه با اشاره به آخرین شرایط جوی در سطح استان کرمان، اظهار کرد: برای روزهای آینده جوی […]


کارشناس هواشناسی استان کرمان، گفت: از روز پنج‌شنبه بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده می‌شود که با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا همراه است.

افزایش سرعت وزش باد در  کرمان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» مریم سلاجقه با اشاره به آخرین شرایط جوی در سطح استان کرمان، اظهار کرد: برای روزهای آینده جوی نسبتاً آرام را در استان داریم و شرایط جوی نسبت به روزهای گذشته تغییر چندانی در کرمان چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه در بعضی ساعات شاهد وزش باد هستیم و افزایش ابر را برای مناطق جنوبی استان کرمان داریم، افزود: انتظار داریم از روز پنج‌شنبه بر سرعت وزش باد در سطح استان کرمان افزوده شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان، ادامه داد: ‌وزش باد در سطح استان کرمان با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا همراه است و این شرایط جوی برای برخی از مناطق شمالی، جنوبی و جنوب‌شرقی استان بیش از سایر نقاط است.

وی با بیان اینکه در شهرهای زرند، انار، رفسنجان، راور، فهرج، ریگان، زهکلوت، بخش‌هایی از جیرفت، کهنوج و رودبار این شرایط جوی را خواهیم داشت، گفت: با توجه به سرعت لحظه‌ای باد احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در مناطق جنوبی استان وجود دارد.

سلاجقه با اشاره به اینکه از نظر دمایی هم تا روزهای پایانی هفته صبح‌های نسبتاً گرم‌تری را نسبت به روزهای گذشته خواهیم داشت، ادامه داد: صبح امروز کرمان حداقل دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد را داشت و در گرم‌ترین ساعات حداکثر به ۳۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه لاله‌زار با دمای پنج درجه خنک‌ترین صبح را داشت، گفت: در سطح استان نیز حداکثر دما به ۳۹ درجه رسید که در کهنوج، منوجان، میانده جیرفت و شهداد ثبت شده است.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 + 15 =