۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
افزایش 200 تن برداشت محصولات باغی نسبت به سال گذشته در استان
افزایش ۲۰۰ تن برداشت محصولات باغی نسبت به سال گذشته در استان

افزایش ۲۰۰ تن برداشت محصولات باغی نسبت به سال گذشته در استان

لطفعلی زاده مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گفت: برداشت محصول از باغ های استان به نسبت به سال گذشته حدود ۲۰۰  تن افزایش داشته است و این امر به علت  رعایت اصول فنی در باغات به است. به گزارش “اقطاع خبر” مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گفت: در سال جاری پیش بینی می شود حدود […]


لطفعلی زاده مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گفت: برداشت محصول از باغ های استان به نسبت به سال گذشته حدود ۲۰۰  تن افزایش داشته است و این امر به علت  رعایت اصول فنی در باغات به است.

افزایش 200 تن برداشت محصولات باغی نسبت به سال گذشته در استان

به گزارش “اقطاع خبر” مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گفت: در سال جاری پیش بینی می شود حدود ۷۷۰۰ تن محصول  در استان برداشت می شود که زمان برداشت از اواسط شهریور ماه شروع و تا  ابانماه ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت باغات به استان ۱۱۹۵ هکتارشامل ۱۳۸ هکتار نهال و ۱۰۵۷هکتار بارور می باشد، افزود: بیشترین سطح زیر کشت مربوط به شهرستان شهر بابک در سطح ۵۷۷ هکتار و کمترین آن مربوط به شهرستان رفسنجان در سطح حدود ۷ هکتار می باشد.

لطفعلی زاده تصریح کرد: برداشت محصول به نسبت به سال گذشته حدود ۲۰۰  تن افزایش داشته است و این امر به علت  رعایت اصول فنی در باغات به است.
وی اذعان داشت: محصول برداشتی مقادیری در استان به مصرف میرسد و مقادیری به استانهای همجوار و مقادیر مازاد آن به استان اصفهان و یزد ارسال می گردد.

انتهای پیام/تاج الدینی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست − دو =