اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است

اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است

علی دستوری گفت: اقتدار و موفقیت های تمام جبهه های مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است.

اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است

به گزارش اقطاع خبر،مراسم دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهرستان فاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان در محل مسجدجامع برگزار شد.

دستوری ابراز کرد:داغ حاج قاسم کهنه نمی شود و علیرغم اینکه دو سال از شهادتش می گذرد هنوز مردم در داغش اشک می ریزند و همچنان که اخیراً رهبر انقلاب در حین بیان مطلبی از زندگی شهید سلیمانی دچار بغض و اشک شدند این نشان سنگینی داغ حاج قاسم دارد

وی گفت:  اولین و مهمترین ویژگی شهید سلیمانی این بود که اخلاص زیادی داشتند و این اخلاص برگرفته از حضرت زهرا(س) می باشد حضزت سه روز روزه بودند و موقع افطار مسکین و مستمند به درب منزل مراجعه می کرد و هر سه روز حضرت زهرا(س) طعام خود را آنها دادند.

دستوری اظهار کرد: سردار سلیمانی دارای ویژگی های بودند که باعث شد جایگاه باعظمتی به ایشان عطا گردد، یکی از این ویژگی های شجاعت و تدبیر حاج قاسم بود که به غیر از خدا از هیچ هیچ چیز پروا و بیم نداشت نمونه بارزش آزادسازی خلبان روسی از دست داعش بود،این عملیات با حضور هیجده نفر از نیروهایش انجام شد در حالیکه روسیه یک عملیات انجام داد اما شکست خورد و حتی یک کشته هم دادند.

وی افزود: ویژگی دیگر شهید سلیمانی ولایتمداری محض بود و خودش را سرباز ولایت می دانست و تمام فرامین امام خامنه ای را بصورت کامل انجام می داد و مطیع محض رهبر بود،ولایتمداری مسیر عاقیت بخیری هست بعضی از خواص به علت فاصله گرفتن ار ولایت،عاقبت به شر شدند.

سخنران مراسم گفت: حضور در میدان و اقدام به موقع شهید سلیمانی خیلی برجسته بود و امروزه اقتدار جبهه مقاومت و اینکه فلسطین ها از سنگ به دست رسیدن به مرحله موشک به دست و موفقیت های تمام جبهه های مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است.
انتهای پیام/

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی با حضور مسئولین و مردم در فاریاب برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *