اقدام شجاعانه ماموران پلیس راه از انفجار نفتکش جلوگیری کردند

اقدام شجاعانه ماموران پلیس راه از انفجار نفتکش جلوگیری کردند


به گزارش اقطاع خبر؛ علی رضایی در تشریح این خبر، بیان کرد: روز گذشته یک دستگاه تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که از رفسنجان بارگیری کرده و به سمت جنوب کشور در حال حرکت بود از قسمت لاستیک دچار اتش سوزی شد. 

وی افزود: یکی از چرخ های این تانکر بعلت فرسودگی و اصطکاک سیم لاستیک با سطح آسفالت جاده، ایجاد جرقه کرده و لاستیک تریلر آتش گرفت .

رئیس پلیس راه شمال استان ادامه داد:  تیم گشت پلیس راه باغین که در این محور در حال گشت زنی بود متوجه شعله های آتش شده و پس از مطلع کردن راننده تانکر، تریلر  را در حاشیه امن جاده متوقف کرده و همزمان ضمن تماس با آتش نشانی با استفاده از کپسول اطفاء حریق خودروی خود، آتش  را مهار کردند و با حضور تیم اتش نشانی در محل، اقدامات ایمنی لازم نهایی شد.

رضایی گفت: ماموران پلیس راه پس از کنترل حریق، ضمن رسیدگی به وضعیت جسمی و روحی راننده و کاهش فشار و استرس وارده، لاستک سوخته تریلر را تعویض و با نصب زاپاس، راننده را برای ادامه مسیر، یاری کردند.

راننده ۵۵ ساله این تانکر نیز مراتب قدردانی و تشکر خود از اقدام به موقع ماموران پلیس راه را اعلام داشت و گفت: صداقت و حس انسان دوستانه و اقدام شجاعانه و از خود گذشتگی ماموران پلیس راه کرمان ستودنی است و من فقط می توانم برای این عزیزان از خداوند متعال آرزوی موفقیت در ماموریت و سلامتی مسئلت کنم.

انتهای پیام/نامجو

 

  https://armanekerman.ir/vdcgyw9quak9xu4.rpra.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *