۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
امام جمعه کرمان: کانون‌های مساجد به ظرافت‌های تربیتی توجه کنند
امام جمعه کرمان: کانون‌های مساجد به ظرافت‌های تربیتی توجه کنند -اقطاع خبر

امام جمعه کرمان: کانون‌های مساجد به ظرافت‌های تربیتی توجه کنند -اقطاع خبر

کرمان – اقطاع خبر – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید به ظرافت‌های جدی و حساس توجه کرد و اولین نکته در تربیت، توجه مربی به این موضوع است. به گزارش اقطاع خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در رویداد […]



کرمان – اقطاع خبر – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید به ظرافت‌های جدی و حساس توجه کرد و اولین نکته در تربیت، توجه مربی به این موضوع است.

به گزارش اقطاع خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در رویداد “در مسیر تربیت نوجوان” افزود: البته مربیان به طور کامل اختیاردار تربیت نیستند، زیرا معلم معصوم هم وقتی بر کرسی تربیت بنشیند، محصول معصوم تحویل نمی دهد.

وی تصریح کرد: خداوند نظام تعلیم و تربیت را به گونه ای شکل داده که بخشی از اختیار مربوط به خود مربی است و او باید بخواهد تا بشود.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: البته این موضوع نباید منجر به شانه خالی کردن از تربیت شود، بلکه مربی باید تمام وسع خود را برای تربیت دلسوزانه بگذارد و این امر را جوری مدیریت کند تا انسانیت پررنگ شود.

وی تاکید کرد: سپهبد شهید سلیمانی که این همه عظمت یافت، نشان داد که یک انسان معمولی در جنگ بین نفسانیت و انسانیت می تواند به این جایگاه برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: اگرچه در تاریخ شخصیت های اینچنینی زیاد داشتیم، اما مانند شهید سلیمانی گل نکرده چرا که مهمترین نقطه موفقیت ایشان که سرداردلها شد همین بود که در میدان انسانیت پیروز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: طرح آموزش مربیان طرح تربیتی در مسیر پیشرفت، از ابتدای تابستان به صورت حضوری و مجازی با حضور مربیانی از شهرستان های انار، بافت، بردسیر، بم، رابر، راور، رفسنجان، ریگان، زرند، شهربابک و فهرج آغاز شده و هم اکنون در آخرین روز دوره با آزمون پایان می پذیرد.

محسن روحی هدف از اجرای طرح را ایجاد انگیزه، شبکه سازی، کادرسازی و توانمندسازی مربیان طرح دانست و اظهارداشت: کانونهای تربیت محور مساجد استان به عنوان الگو برای سایر کانون های شهرستان خود هستند و امید است با اجرای این طرح بخشی از خلا تربیتی که در نوجوانان امروز داریم در مساجد که کانون نشاط هستند با کمک مربیان این طرح پر شود.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری ثابت قدم بودن در کار تربیتی تاکید کرد: باید با انگیزه و قوت، کار در حوزه تربیت نوجوانان و جوانان را ادامه دهیم و آینده روشن تری توسط جوانان و نوجوان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

رویداد آموزشی در مسیر تربیت نوجوان پیشران، با هدف توانمند سازی مربیان تربیتی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان در محل هتل آسمان کرمان برگزار شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − پنج =