۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
امور مالیاتی باید دیجیتالی شوند
امور مالیاتی باید دیجیتالی شوند

امور مالیاتی باید دیجیتالی شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان بر انجام امور مالیاتی در بستر فضای دیجیتال تاکید کرد و این امر را در شفافیت مالی موثر دانست.  به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ امیر حسن‌زاده در راستای رفع موانع مالیاتی در استان از اداره کل امور […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان بر انجام امور مالیاتی در بستر فضای دیجیتال تاکید کرد و این امر را در شفافیت مالی موثر دانست.

امور مالیاتی باید دیجیتالی شوند

 به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ امیر حسن‌زاده در راستای رفع موانع مالیاتی در استان از اداره کل امور مالیاتی کرمان به صورت سرزده بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان کرمان اظهار کرد: اخذ مالیات هوشمند و عادلانه می‌تواند کمک بزرگی برای اصلاح موانع اقتصادی باشد و امور مالیاتی باید برای رسیدن به این مهم تلاش کند.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار کرمان بر انجام امور مالیاتی در بستر فضای دیجیتال تاکید کرد و این امر را در شفافیت مالی موثر برشمرد.

شایان ذکر است؛ بر پایه این خبر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بخش‌های مختلف اداره کل امور مالیاتی استان بازدید و از نزدیک در جریان روند بررسی پرونده‌های مالیاتی قرار گرفت.

حسن‌زاده همچنین از بایگانی این اداره کل و روند بررسی پرونده‌ها نیز بازید کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 + 15 =