۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
انسجام خادمان موکب الزهراء در انجام کارها
انسجام خادمان موکب الزهراء در انجام کارها

انسجام خادمان موکب الزهراء در انجام کارها

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان جیرفت پس از بازدید از موکب الزهراء جیرفت در مسیر اربعین از مدیریت بسیار خوب این موکب و انسجام کلیه خادمان نسبت به برگزاری مراسمات و پیگیری امورات خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ حسین جوهری پس از بازدید از موکب الزهراء جیرفت در شهر […]


رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان جیرفت پس از بازدید از موکب الزهراء جیرفت در مسیر اربعین از مدیریت بسیار خوب این موکب و انسجام کلیه خادمان نسبت به برگزاری مراسمات و پیگیری امورات خبر داد.

انسجام خادمان موکب الزهراء در انجام کارها

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ حسین جوهری پس از بازدید از موکب الزهراء جیرفت در شهر کربلای معلی گفت: جای بسی تشکر است از خداوند تبارک‌وتعالی که به تک‌تک ما جیرفتی‌ها توفیق داده است خادمین زائرین امام حسین(ع) باشیم. 

 
بازرس موکب‌های جنوب استان کرمان افزود: دو چیز من را خیلی خوشحال کرده است، اول؛ انسجام کلیه خادمین نسبت به برگزاری مراسمات و پیگیری امورات و دومین موضوع مدیریت بسیار عالی مسئول موکب است.
 
وی ادامه داد: مدیریت خاص اسحاق توانایی که شب‌ و‌ روز ندارد زبان‌زد همه است، برگزاری نماز و مراسمات در این موکب بسیار با‌شکوه است.
 
رئیس ستاد عتبات عالیات جیرفت مطرح کرد: با توجه به اینکه امسال تأخیراتی در حضور زائران پیش آمده است، از روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه ۴ روز مانده به اربعین شلوغی جمعیت را در پیش داریم.
 
وی تصریح کرد: مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت است و خادمان موکب‌ها باید توجه کنند این است که اگر کسی هم در این مدت به موکب مراجعه می‌کند و در حالت خستگی به هر صورت حتی با تندی هم با خادمان برخورد کرد ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و به این حرف‌ها واکنش نشان ندهیم، همین امر باعث می‌شود که در کارمان بیش‌تر پیشرفت کنیم. 
 
بازرس موکب‌های جنوب استان کرمان اظهار کرد: از تک‌تک عزیزان کادر آشپرخانه، رانندگان عزیز و خادمان خواهر و برادر این موکب تشکر ویژه‌ای می‌کنم، الحمدلله وضعیت موکب الزهراء جیرفت بسیار عالی است از آن‌جایی که بنده چند موکب را سرکشی کردم، تنها موکبی که هم اسکان دارد و هم تغذیه مناسب، موکب الزهراء جیرفت بود. 
منبع: دقیانوس 
 
انتهای خبر / فلاح 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 − هفت =