۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » قلعه گنج
انهدام باند سارقان احشام در قلعه‌گنج
انهدام باند سارقان احشام در قلعه‌گنج

انهدام باند سارقان احشام در قلعه‌گنج

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج از انهدام باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ و به نقل از روابط عمومی پلیس قلعه‌گنج، محمد طاهری از انهدام باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی قلعه‌گنج بيان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای […]


فرمانده انتظامی قلعه‌گنج از انهدام باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان احشام در قلعه‌گنج

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ و به نقل از روابط عمومی پلیس قلعه‌گنج، محمد طاهری از انهدام باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج بيان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف این شهرستان، توسط سرنشين يک خودروی سواری، رسيدگی به پرونده در دستور کار پليس آگاهی قلعه‌گنج قرار گرفت.

وی با بيان اين‌که با انجام اقدامات پليسی هويت سارقان شناسايی شدند، تصريح کرد: ماموران انتظامی در پی چندين روز تحقیق به محل اختفای متهمان اعزام و موفق شدند در يک عمليات غافلگيرانه سه سارق احشام را دستگير کنند.

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج با اشاره به اعتراف متهمان به هشت فقره سرقت احشام و معرفی آنان به دادسرا از دامداران خواست نسبت به تقويت زيرساخت‌های ايمنی مکان‌های نگهداری احشام خود اقدام و از رهاسازی آنان در خيابان‌ها و مزارع خودداری کنند.

انتهای خبر/لعیاسالاری


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × 2 =