۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
اهداء  ۱۲۰۰ بسته آموزشی به فرزندان زندانیان
اهداء  ۱۲۰۰ بسته آموزشی به فرزندان زندانیان

اهداء ۱۲۰۰ بسته آموزشی به فرزندان زندانیان

رئیس‌کل دادگستری استان‌کرمان گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته کمک آموزشی شامل کیف مدرسه به همراه نوشت‌افزار، مجموعاً به ارزش […]


رئیس‌کل دادگستری استان‌کرمان گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع شد.

اهداء  ۱۲۰۰ بسته آموزشی به فرزندان زندانیان

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته کمک آموزشی شامل کیف مدرسه به همراه نوشت‌افزار، مجموعاً به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال در بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان نیازمند در استان کرمان خبر داد.

 
وی در حاشیه آئین اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان خانواده زندانیان گفت: در این مراسم در شهر کرمان ۷۰۰ بسته و به صورت هم‌زمان در جنوب و شرق استان نیز با کمک خیران ۵۰۰ بسته بین دانش‌آموزان نیازمند اهدا خواهد شد. 
 
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان ضمن تبریک و تهنیت به‌مناسبت آغاز امامت ولی عصر (عج) و هفته وحدت، گفت: از خداوند متعال سپاسگزارم که توفیق خدمت‌گذاری در نظام و کشوری که متعلق به امام زمان (عج) است را به ما داده است. 
 
رئیس شورای قضائی استان کرمان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل زندان و انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان اظهار کرد: مسائل فرهنگی و آموزشی خانواده‌های زندانیان دائماً مورد توجه انجمن حمایت و بنیاد تعاون زندان قرار داشته است.
 
وی با بیان این‌که هر ساله قبل از شروع مدارس اهداء این کمک‌های خداپسندانه انجام می‌شود، افزود : هدف از کمک به دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان این است که آن‌ها بتوانند در شرایط خوب و آبرومندانه از نعمت سوادآموزی بهره‌مند شوند و عدم حضور سرپرست خانواده در بین خانواده مانع از تحصیل آن‌ها نشود، ما پیگیری می‌کنیم تا این کودکان از تحصیل بازنمانند.
 
حمیدی گفت: برخی از خانواده‌های زندانیان دچار فقر اقتصادی هستند و بایستی حاکمیت به‌نحوی عمل کند که فقر اقتصادی آنان به فقر فرهنگی و آموزشی منجر نشود، زیرا در این بین دانش‌آموزان با استعدادی هستند که می‌توانند در آینده کشور خود تأثیر‌گذار باشند.
 
وی ادامه داد: انجمن حمایت و بنیاد تعاون زندان با کمک خیران به مسائل آموزشی دانش‌آموزانی که در وضعیت مالی نامناسبی به‌سر می‌برند، مورد عنایت و توجه بیش‌تری باشند، برای مثال خدماتی مانند مشاوره و کتاب‌های کمک آموزشی در اختیار آنان قرار بگیرد.
 
محمد ذوالفعلی‌نژاد، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان‌کرمان از تداوم کمک‌ها به خانواده مددجویان نیازمند در طول سال گفت و افزود: به همراه دادستان مرکز استان دیدار از خانواده زندانیان ادامه دارد و مخصوصاً در حوزه دانش‌آموزی حمایت می‌کنیم تا وضعیت بد اقتصادی خانواده یک‌ زندانی، منجر به ترک تحصیل فرزندان آن‌ها نشود.
 
علی سلیمانی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان‌کرمان نیز ضمن تشکر از پشتیبانی اعضای هیات‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان؛ خاطرنشان کرد: با همت هیات‌مدیره انجمن، بنیاد تعاون و کمک خیران این بسته‌ها آماده شد، و هم‌چنین امیدوارم بتوانیم گام‌های موثرتری در جهت، اشتغال، حرفه‌آموزی و تحصیل خانواده مددجویان زندانی برداریم.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × 5 =