اهمیت ویژه دولت به سلامت مردم در تسریع واکسیناسیون عمومی/ جلوگیری از خلق نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید

اهمیت ویژه دولت به سلامت مردم در تسریع واکسیناسیون عمومی/ جلوگیری از خلق نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید

احمد علی مقدم گفت: شتاب گرفتن واکسیناسیون عمومی، افزایش مراکز واکسیناسیون و واکسینه شدن تعداد قابل توجهی از گروه های هدف، بدون معطلی و حتی درب خانه و محل کسب، همه نشان دهنده همت بالای دولت سیزدهم برای ریشه کنی کرونا و اهمیت به سلامت مردم است.

اهمیت ویژه دولت به سلامت مردم در تسریع واکسیناسیون عمومی/ جلوگیری از خلق نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر؛ در رابطه با عملکرد صد روزه دولت آیت الله رئیسی گفت: علیرغم تخریب ها و شیطنت های مخالفین داخلی و خارجی عملکرد و کارنامه دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی، تورم، شفاف سازی، ساخت مسکن، روند واکسیناسیون و ارتباط تنگاتنگ و بی واسطه با مردم، قابل تحسین است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه حضور رئیس جمهور در سفرهای استانی امتیازی مثبت برای دولت مردمی است، افزود: دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی خیلی سریع سکان مدیریت کشور را به دست گرفت و در عرصه‌های عمومی حضور میدانی پیدا کرد بطوریکه دولت حتی روزهای جمعه هم تعطیلی ندارد و در نتیجه وی در ۱۰۰ روز گذشته به ۱۰ استان سفر کرده است.

۱۰ سفر استانی در ۱۰۰ روز کارنامه درخشان دولت مردمی است

وی ادامه داد: ارتباط کم‌نظیر و بی‌واسطه رئیس جمهور با مردم مناطق محروم کشور نشان از مساله شناسی وی از نقاط پر مشکل کشور و رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت به آنها دارد بطوریکه حتی دشمنان و مخالفین از اخلاق خوب و نوع مواجهه رئیسی با مردم ارزیابی خوبی دارند.

مقدم تسریع واکسیناسیون عمومی در کشور را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: شتاب گرفتن واکسیناسیون عمومی، افزایش مراکز واکسیناسیون و واکسینه شدن تعداد قابل توجهی از گروه های هدف، بدون معطلی و حتی درب خانه و محل کسب، همه نشان دهنده همت بالای دولت سیزدهم برای ریشه کنی کرونا و اهمیت به سلامت مردم است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: دولت سیزدهم در تامین کالاهای اساسی مردم عملکرد بسیار خوبی داشته است بطوری که کمبود هیچ ماده غذایی را در کشور نداریم و شاهد برچیده‌شدن صحنه‌های تحقیرآمیز دولت قبل مثل صفوف مردم برای مرغ، برنج، روغن و حتی پوشک هستیم.

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی با در نظر گرفتن دو شاخصه جوانگرایی و تخصص‌گرایی در انتخاب وزرای خود، دانشمندترین و بالاترین هیات علمی‌ کابینه را از آن دولت خود کرده است؛ همچنین وی با پرهیز از فامیل‌بازی و انتصاب نزدیکان، برخلاف روسای قبل هیچ یک از اقوامش را در منصب های دولتی منصوب نکرده است که این خود یک امتیاز مثبت و عملکرد بسیار خوبی است.

جلوگیری از خلق نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید

مقدم با اشاره به آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران در دولت سیزدهم، بیان کرد: با اینکه آیت الله رئیسی دولت را با خزانه خالی و کوهی از بدهی ها و مشکلات اقتصادی تحویل گرفت اما با وجود حجم بالای کسری بودجه و خزانه خالی، از چاپ پول و خلق نقدینگی جلوگیری کرد چراکه این کار سبب افزایش تورم و بیشتر شدن مشکلات کشور می شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه پیوستن به پیمان شانگهای نشان از دیپلماسی راهبردی و عملکرد خوب آیت الله رئیسی در حوزه سیاست خارجی دارد، ابراز کرد: سیاست دولت آیت الله رئیسی نگاه به شرق، آسیامحوری و تقویت دیپلماسی همسایگی است لذا پیمان شانگهای و پیمان های راهبردی دیگر ایران با کشورهای همسایه سبب کاهش تحریم ها و افزایش رونق اقتصادی کشور خواهند شد.

راهبرد عزتمندانه به جای مذاکرات التماسی تعمیق روابط خارجی را به دنبال دارد

وی با اشاره به استقبال کم‌سابقه دولت‌های خارجی، چه شرقی و چه غربی از دولت آیت الله رییسی، افزود: در دولت آیت الله رئیسی، سیاست خارجی کشورمان از روزگاری که «هر توافقی بهتر از بی توافقی» بود  به شرایط «توافق در صورت لغو تحریم‌ها» تغییر پیدا کرده است و بر همین اساس از آغاز مذاکرات؛ راهبرد عزت مندانه و مثمر ثمر به جای ادامه مذاکرات التماسی و لیبرالی خفت بار گذشته، امیدبخش بود چرا که با تغییر و تحولات اخیر در دیپلماسی دولت انقلابی مطمئنا دوران تازه ای از تعمیق روابط خارجی را در عرصه بین المللی شاهد خواهیم بود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان اذعان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم با بی توجهی به حوزه مسکن حتی واحدهای باقی مانده مسکن مهر دولت قبلی را نیز تکمیل نکرد اما آیت الله رئیسی طبق وعده های انتخاباتی خود و تکلیف بودجه ای مجلس، با ابلاغ این تسهیلات به بانک ها، کلنگ ساخت متوسط سالیانه یک میلیون مسکن را بر زمین زده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب «امروز بیش از هر چیز به پایداری نیاز داریم و باید مسئولان کشور با پایداری و مقاومت، و تحمل فشارها و مشکلات، راه را ادامه دهند»؛ بنابراین دولت سیزدهم با اینکه کارنامه قابل قبولی تا این جای کار در حوزه سیاست داخلی و سیاست خارجی از خود به جا گذاشته است، اما باید بیش از این معیشت و اقتصاد مردم بهبود یابد همچنین با جبران زیان سهامدران خرد در بورس و رونق تولید ملی در آینده نزدیک، شاهد گشایش و احیای اقتصاد و معیشت ملت و کشورمان باشیم.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *