۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
اولین جلسه هماهنگی هفته وحدت برگزار شد
اولین جلسه هماهنگی هفته وحدت برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی هفته وحدت برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته وحدت با حضور اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آمان»؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ حسین انجم‌شعاع در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بزرگداشت وحت گفت: امیدوارم با تلاش، هم‌فکری و هم‌افزایی یکدیگر بتوانیم […]


اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته وحدت با حضور اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد.

اولین جلسه هماهنگی هفته وحدت برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آمان»؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ حسین انجم‌شعاع در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بزرگداشت وحت گفت: امیدوارم با تلاش، هم‌فکری و هم‌افزایی یکدیگر بتوانیم برنامه‌های پربارتر، تاثیرگذار و بهتری را برای هفته وحدت اجرا کنیم و گام‌های مؤثری در برگزاری برنامه‌های هفته وحدت و تقویت وحدت امت اسلامی برداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: هفته وحدت میراث گران‌بهای امام(ره) است که با تدبیری حکیمانه، روزهای واقع بین دو تاریخ ولادت پیامبر(ص) به روایت اهل سنت و شیعه را به‌عنوان هفته وحدت نام‌گذاری کردند و این موضوع برکات فراوانی را برای جامعه اسلامی به‌دنبال داشته است.

وی ابراز کرد: خداوند متعال خواستار وحدت و همدلی میان مردم و امت اسلام است و انبیاء و اولیای الهی نیز بر این امر تاکید داشته و در این راه جهاد کردند.

انجم‌شعاع اظهار کرد: مهم‌ترین عنصر در ایجاد عنصر وحدت در جوامع اسلامی، اخلاق و منش اسلامی و عدم توهین به مقدسات سایر مذاهب است و این امر بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در کشور ما با وجود تنوع قومیت‌ها و مذاهب، هم‌گرایی وجود دارد و دشمن برای رسیدن به اهداف خود، به‌دنبال ایجاد تفرقه، تجزیه‌طلبی و قوم‌گرایی است. اگر ما همچنان در کنار هم باشیم وحدت پابرجا خواهد بود و لطف خدا هم شامل حال ما می‌شود.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دوازده − چهار =