اولین یادواره خانگی شهدای شهرستان بافت برگزار شد

به گزارش اقطاع خبر: اولین یادواره خانگی شهدای شهرستان بافت در منزل شهیدان مجید و رحمت الله حمزه در روستای باغ حسن برگزار شد.
مصطفی امام بخش، فرمانده سپاه شهرستان بافت در آیین گرامیداشت خانگی شهدای شهرستان عنوان کرد: طرح یادواره خانگی شهدا در شهرستان به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا و تبیین خصوصیات و شناساندن ابعاد زندگی تک تک شهدای شهرستان اجرا خواهد شد .
وی افزود: از آنجا که هر یک از شهدای ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب ستارگان هدایت هستند و نیاز امروز جامعه ما درس گرفتن از زندگی شهدا برای انتخاب مسیر درست زندگی است
امام بخش تصریح کرد: با توجه به اینکه در یادواره های شهرستانی و محله ای شاید نتوان به ابعاد زندگی تک تک شهدا پرداخته شود، یادواره خانگی فرصتی مناسب برای مرور زندگی فرد فرد شهدای شهرستان است.
فرمانده سپاه شهرستان بافت اظهار کرد: این حرکت زیبا به تدبیر سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله صورت گرفته و بنا بر این است که با همت پایگاههای مقاومت بسیج و همکاری خانواده معظم شهدا، در همه منازل شهدای شهرستان در  طول سال یادواره خانگی برگزار گردد.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *