ایجاد قرارگاه مشاوره حقوقی غیر حضوری ۱۲۹ و مشاوره حضوری

ایجاد قرارگاه مشاوره حقوقی غیر حضوری ۱۲۹ و مشاوره حضوری

میلاد عبدالعلی پور مسئول هماهنگی قرارگاه حقوقی و قضایی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: این قرارگاه مشاوره حقوقی غیر حضوری ۱۲۹ و مشاوره حضوری با هدف خدمت رسانی حقوقی و قضایی به عموم مردم تشکیل شده است که با مدیریت سازمان بسیج حقوقدانان و همکاری مرکز وکلا قوه قضائیه استان کرمان در حال خدمت رسانی میباشد.

ایجاد قرارگاه مشاوره حقوقی غیر حضوری ۱۲۹ و مشاوره حضوری

میلاد عبدالعلی پور مسئول هماهنگی قرارگاه حقوقی و قضایی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با “اقطاع خبر”  گفت:این قرارگاه با هدف خدمت رسانی حقوقی و قضایی به عموم مردم تشکیل شده است که با مدیریت سازمان بسیج حقوقدانان و همکاری مرکز وکلا قوه قضائیه استان کرمان در حال خدمت رسانی میباشد.

وی افزود: فعالیت این قرارگاه از جمله مشاوره حقوقی غیر حضوری ۱۲۹،مشاوره حضوری درمحل دادگستری و کارگروه صلح و سازش است.

عبدالعلی پور بیان کرد: مشاوره حقوقی  مجازی ۱۲۹ یکی از برترین فعالیت های حقوقیست که از هر مکانی سریعا و رایگان میتوان با شماره گیری سه رقمی ۱۲۹ ارتباط مستقیم با وکلای پایه یک مرکز وکلا قوه قضائیه داشت.

مسئول هماهنگی قرارگاه حقوقی و قضایی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ادامه داد:در روز بالغ بر صدها مشاوره حقوقی انجام می شود که در آینده نزدیک با بیشتر شدن ساعت حضور وکلا در مرکز ۱۲۹تعداد مشاوره ها بیشتر و بیشتر خواهد شد در امور صلح و سازش هم به صورت هفتگی چندین پرونده به این قرارگاه ارجاع می شود که اکثرا به صلح و سازش منجر می شد که خود باعث پیشگیری از تشکیل  بسیاری پرونده های جدید خواهد  شد.

انتهای پیام/تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *