۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
بازداشت عامل سرقت‌های مسلحانه رودبار جنوب
بازداشت عامل سرقت‌های مسلحانه رودبار جنوب

بازداشت عامل سرقت‌های مسلحانه رودبار جنوب

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان؛ حامد محمدی گفت: به‌ تمامی افرادی که سودای ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای مردم را دارند، اعلام می‌کنم که برخورد قاطعانه‌ای با آن‌ها صورت خواهد گرفت. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: در پی […]



به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان؛ حامد محمدی گفت: به‌ تمامی افرادی که سودای ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای مردم را دارند، اعلام می‌کنم که برخورد قاطعانه‌ای با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: در پی وقوع دو  فقره سرقت مسلحانه از دامدارن روستاهای این  شهرستان به تعداد ۳۷ راس دام سبک، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از صدور دستورات مقتضی و انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای سارق شناسایی  شد.

محمدی گفت: بلافاصله تحقیقات در خصوص‌ یافتن اموال مسروقه و شناسایی سارقین صورت گرفت که احدی از سارقین بلافاصله دستگیر شد که در این راستا یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز از نوع کلاشینکف کشف شد و متهم با صدور قرار بازداشت موقت تحت نظر است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده به اتهاماتی از جمله حمل و‌ نگه‌داری سلاح گرم، سرقت مسلحانه، تهدید، ایراد ضرب و جرح عمدی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdcjtxevhuqexvz.fsfu.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × پنج =