۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
بازداشت قاتل اصلی پس از ۳ سال
بازداشت قاتل اصلی پس از ۳ سال

بازداشت قاتل اصلی پس از ۳ سال

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری عامل و ضارب اصلی قتل شهروند کهنوجی پس از سه سال در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر؛ امید رضایی روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: سه سال قبل در اثر وقوع یک نزاع و درگیری مسلحانه سه […]



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری عامل و ضارب اصلی قتل شهروند کهنوجی پس از سه سال در این شهرستان خبر داد.

بازداشت قاتل اصلی پس از ۳ سال

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر؛ امید رضایی روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: سه سال قبل در اثر وقوع یک نزاع و درگیری مسلحانه سه ضارب ناشناس اقدام به قتل یک شهروند کهنوجی کرده بودند.
 
وی اعلام کرد: بلافاصله پس از این حادثه اقدامات اولیه برای شناسایی و دستگیری ضاربین در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت و در ساعات اولیه بعد از درگیری، دو نفر از ضاربان شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.
 
دادستان عمومی و انقلاب کهنوج ادامه داد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه شامگاه گذشته با اقدامات فنی از سوی پلیس اطلاعات کهنوج متهم سوم و اصلی پرونده در محل مخفیگاهش در کهنوج دستگیر شد.
 
دادستان کهنوج با بیان اینکه در حال حاضر هر سه متهم در زندان هستند، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی با مرتکبان جرائم خشن، قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود.
 
کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/کارگرزاده 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*