۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
بازداشت مدیران یک شرکت معدنی در کرمان
بازداشت مدیران یک شرکت معدنی در کرمان

بازداشت مدیران یک شرکت معدنی در کرمان

عبدالرضا ناظری گفت: در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی، مدیرعامل و مدیر روابط عمومی یکی از شرکت های معدنی در کرمان به جرم اختلاس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند. به گزارش اقطاع خبر؛ عبدالرضا ناظری گفت: برابر گزارش واصله از بازرسی کل استان کرمان مبنی بر اختلاس در یک شرکت معدنی، ماموران پلیس […]


عبدالرضا ناظری گفت: در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی، مدیرعامل و مدیر روابط عمومی یکی از شرکت های معدنی در کرمان به جرم اختلاس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

بازداشت مدیران یک شرکت معدنی در کرمان

به گزارش اقطاع خبر؛ عبدالرضا ناظری گفت: برابر گزارش واصله از بازرسی کل استان کرمان مبنی بر اختلاس در یک شرکت معدنی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با توجه به مدارک و مستندات موجود، طی عملیاتی مدیر روابط عمومی این شرکت را بازداشت کردند.

وی افزود:‌ ماموران در ادامه با انجام اقدامات تخصصی و هماهنگی های قضائی، مدیر عامل فراری این شرکت را نیز با همکاری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به محرز شدن اختلاس در این شرکت معدنی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس برای مشخص شدن زوایای پنهان پرونده و میزان اختلاس صورت گرفته ادامه دارد.

انتهای پیام/تاح الدینی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × 4 =