بازگشایی مجددکتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان

بازگشایی مجددکتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان

خلیل الله باقی زاده گفت: کتابخانه‌های عمومی و سالن‌های مطالعه از ۲۷ شهریور بازگشایی شده و فعالیت‌های خود را با محدودیت‌هایی آغاز کرده‌اند.

بازگشایی مجددکتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان

به گزارش اقطاع خبر؛ خلیل الله باقی زاده در مورد آخرین وضعیت فعالیت کتابخانه‌های عمومی گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان کوهبنان به زرد، کلیه کتابخانه‌های عمومی آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان و اعضا هستند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی کوهبنان اظهار کرد: در وضعیت نارنجی فعالیت کتابخانه‌ها با محدودیت‌هایی مواجه بود و هم اکنون کتابخانه‌های عمومی هر روز به جز ایام تعطیلات رسمی جهت ارائه خدمات کتابخانه‌ای فعال بوده و سالن‌های مطالعه نیز  آماده ارائه خدمات هستند، استفاده از ماسک برای مراجعان الزامی است و امانت کتاب به صورت قفسه باز و با انتخاب مستقیم عضو انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان تصریح کرد: اعضاء کتابخانه‌ها جهت امانت کتاب می‌توانند با استفاده از طرح پیک کتاب در قالب تماس تلفنی و یا ارسال درخواست حضوری از کتابخانه درخواست و در منزل دریافت کنند.

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان اکید کرد: در ایام قرنطینه و تعطیلی موقت کتابخانه‌ها ، همکاران ما فعالیت‌های مؤثر و مفیدی از قبیل برگزاری پویش‌ها و مسابقات کتابخوانی وجشنواره کتابخوانی رضوی، معرفی کتاب و نویسنده در صفحات مجازی شخصی و کتابخانه‌ای  اینستاگرام، برگزاری محفل ادبی با حضور شاعران شهرستان ومهمان در بستر فضای مجازی اینستاگرام و… انجام داده‌اند.

خلیل الله باقی زاده خاطر نشان کرد: مدت زمان تعطیلی کتابخانه‌ها، به زمان عضویت اعضا اضافه و جرایم دیرکرد منابع امانتی نیز در این مدت بخشیده خواهد شد. 

انتهای پیام‌/نامجوکوهبنانی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *