بازگشایی نمایشگاه کتاب در شهرستان زرند

بازگشایی نمایشگاه کتاب در شهرستان زرند

رحیم سیف الدینی گفت: نمایشگاه کتاب با سه هزار عنوان و ۳۰ هزار جلد کتاب با ۴۰ درصد تخفیف در شهرستان زرند دایر شد.

بازگشایی نمایشگاه کتاب در شهرستان زرند

به گزارش اقطاع خبر، رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در آیین گشایش نمایشگاه کتاب  هدف از برپایی این نمایشگاه را احیای فرهنگ کتاب و نهضت مطالعه برشمرد وگفت : این نمایشگاه کتاب با ۳ هزار عنوان و ۳۰ هزار جلد کتاب در محل سالن سابق دبیرستان امام خمینی (ره)برای علاقمندان به هنرکتابخوانی گشایش یافته است.

وی با اشاره اینکه یکی از طرفیت‌های بسیار مهم در حوزه فرهنگ و هنر، ادبیات و آثار مکتوب است.افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یکی از راه‌های توزیع کتاب درسطح کشور است و تاحدی مشکلات توزیع را کاهش می‌دهد و می تواند اتفاقات مهمی را در حوزه نشر رقم بزند.

سیف الدینی تصریح کرد: این نمایشـگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برپا شده است و از بازدیدکنندگان محترم تقاضامندیم  بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای بازدید حتما از ماسک استفاده کنند.

کریم یونسی مدیر نمایشگاه مذکور نیز در حاشیه این رویداد فرهنگی اظهار کرد: این نمایشگاه بمنظور ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی از هشتم آبانماه به مدت دو هفته پذیرای اهالی علم و معرفت خواهدبود.

وی با اشاره به عناوین کتب های موجود در این نمایشگاه که شامل ادبیات، تاریخ، رمان، علمی، کودک و نوجوان، مذهبی و غیره … هستند، افزود: کتاب‌های عرضه شده دراین نمایشگاه با ۴۰درصد تخفیف وبا نازلترین قیمت تقدیم خریداران گرامی می‌شود.

شایان ذکر است؛ شهروندان و علاقمندان به کتاب می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *