وی افزود: اگر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر عمیقتر و متفاوتتر از گذشته بنگریم مشخص است که بسیاری از فعالیتهای تخصصی و ارائه خدمات در شرکت بیمه ایران را نیز دربر خواهد گرفت.
حیدری از خدمت بیمنت به مردم گفت و افزود: وقتی از امر به معروف سخن میگوییم معنای آن این است که با تمام وجود و توان هر کاری که منجر به بهبود و افزایش کارایی خدمات میشود را به مردم ارائه کنیم که این مهم همان امر به معروف است.
مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان گفت: در یک سازمان مدیر و همه کارکنان آن نباید نسبت به محیط اطراف، اشخاص و انجام فرایض بیتفاوت باشند.
وی افزود: همواره با روی خوش، گشاده و با رعایت اخلاق و متانت با ارباب رجوع برخورد و آن را تکریم کنیم که این خود، بزرگترین معروف در محل کار تلقی میشود و در مقابل آن برخورد بد و ناامید کردن ارباب رجوع از بزرگترین منکرات در سیستم اداری است.
مدیرکل بیمه ایران در کرمان تلاش برای گسترده کردن خدمات و تکریم ارباب رجوع و پرداخت به موقع و با کیفیت خسارتها را از مصادیق امر به معروف و همچنین پیشگیری از تخلفات و انحرافات را در ادارات همان مصداق نهی از منکر نامید و خاطرنشان کرد: امانتداری و خدماترسانی صحیح و مطلوب و جلب رضایت ذینفعان، از مهمترین مسئولیت و وظیفه اجتماعی در شرکت بیمه ایران است.
انتهای خبر/ طهماسبی