۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
برنامه پروازهای اربعین کرمان اعلام شد
برنامه پروازهای اربعین کرمان اعلام شد

برنامه پروازهای اربعین کرمان اعلام شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: پروازهای اربعین کرمان در بازه زمانی ۲۴ مرداد لغایت ۹ شهریورماه با نرخ ۱۲ میلیون تومان انجام می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ علی جزینی‌زاده با تسلیت ایام ماه صفر اظهار کرد: مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان در این ایام آمادگی پذیرش پروازهای اربعین را در بازه زمانی ۲۴ […]


مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: پروازهای اربعین کرمان در بازه زمانی ۲۴ مرداد لغایت ۹ شهریورماه با نرخ ۱۲ میلیون تومان انجام می‌شود.

برنامه پروازهای اربعین کرمان اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ علی جزینی‌زاده با تسلیت ایام ماه صفر اظهار کرد: مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان در این ایام آمادگی پذیرش پروازهای اربعین را در بازه زمانی ۲۴ مردادماه لغایت ۹ شهریورماه را دارد که به سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده است.
 
وی با بیان اینکه بلیت پروازها در مسیر کرمان _ نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت و نرخ آن طبق مصوبه ستاد اربعین ۱۲ میلیون تومان است، گفت: کلیه پروازها در بازه زمانی ۲۴ مردادماه لغایت ۹ شهریورماه حتی پروازهای برنامه‌ای، کاروانی و چارتر از قبل بودند از حالت چارتر خارج شده و همه بلیت‌های این پروازها از طریق سیستم فروش شرکت‌های هواپیمایی به فروش می‌رسد.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بیان کرد: در مجموعه فرودگاه‌های استان‌های کرمان بعد از اینکه برنامه پروازی ایام اربعین کرمان مشخص شد، جلسه ستاد تسهیلات اربعین را با حضور همه ارگان‌های دخیل در اعزام و پذیرش زائران اربعین تشکیل دادیم.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زوار امام حسین(ع)، گفت: ساماندهی پایانه پروازهای خارجی کرمان انجام شده است و برپایی و استقرار موکب را در فرودگاه کرمان داریم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/ کارگرزاده 
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 − هفت =