۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
برگزاری آئین تجلیل از آتش‌نشانان زرندی
برگزاری آئین تجلیل از آتش‌نشانان زرندی

برگزاری آئین تجلیل از آتش‌نشانان زرندی

شهردار زرند گفت: آئین تجلیل از آتش‌نشانان و رونمایی از تجهیزات جدید آتش‌نشانی زرند در هفته آتش‌نشانی و ایمنی برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند، مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهرستان زرند با حضور ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و […]


شهردار زرند گفت: آئین تجلیل از آتش‌نشانان و رونمایی از تجهیزات جدید آتش‌نشانی زرند در هفته آتش‌نشانی و ایمنی برگزار شد.

برگزاری آئین تجلیل از آتش‌نشانان زرندی

به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند، مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهرستان زرند با حضور ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ضیاءالدینی شهردار زرند و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین اجرایی برگزار و از تجهیزات جدید آتش‌نشانی زرند رونمایی شد. 

 علی ضیاءالدینی شهردار زرند گفت: تجهیزات جدید آتش‌نشانی شامل یک دستگاه خودرو فوتون با تجهیزات، یک دستگاه واترمیست خودرویی و کوله‌ای و ست تنفسی و لوازم و تجهیزات در مجموع با سرمایه‌گذاری ۱۱۹ میلیارد ریال بود.
 
شهردار زرند در حاشیه این مراسم گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی طی یک سال گذشته خدمات مطلوبی به منظور رفع حوادث آتش‌سوزی و سوانح امداد و نجات ارائه کردند و طی یک سال گذشته بیش از ۴۰۰ عملیات امداد و نجات از سوی آتش‌نشانان در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: کار آتش‌نشانی با جان مردم است و رضایت مردم از اقدامات نیرو‌های خدوم و بی‌ادعای آتش‌نشان است.
 
مرتضی بخشی رئیس خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری زرند در حاشیه این مراسم، برگزاری اولین جشنواره «شهر ایمن» در قالب بازدید از ۳۲۳ مورد مکان‌های مختلف تجاری، اداری و درمانی، مدارس و… و آموزش ایمنی به ۶ هزار ۴۸۸ نفر از شهروندان را از مهم‌ترین اقدامات یک ساله این نهاد عنوان کرد.
 
شایان ذکر است در پایان از آتش‌نشانان شهرستان زرند به دلیل تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها تجلیل شد.

انتهای‌خبر/ زارعی
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × 4 =