برگزاری آیین روز درختکاری در بافت

برگزاری آیین روز درختکاری در بافت

به گزارش اقطاع خبر: مراسم روز درختکاری در بافت با حضور مسئولین و مردم انجام شد.

در این مراسم رییس شوای شهر بافت با اشاره به اهمیت درختکاری و توسعه فضاهای سبز گفت: کاشت نهال و کمک به محیط زیست و توسعه ی فضای سبز باید بعنوان فرهنگی فراگیر و مسئولیتی اجتماعی در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

در ادامه خدادادی، شهردار بافت ضمن تشکر از کلیه ی تلاشگران فضای سبز عنوان کرد: طبیعت و موقعیت ویژه این منطقه در استان باعث گردیده که شهرداری همواره با بسیج امکانات، درختکاری و توسعه ی فضای سبز را بیش از پیش در این شهر عملیاتی نماید، به همین منظور کاشت درختان مثمر و غیر مثمر گردو و چنار با سن و سال بالا در حاشیه خیابان بعثت و همچنین کاشت درختچه های زینتی پامپاس گراس و درختان توت کاکوزا در رفیوژ وسط بلوار پرستار در روز درختکاری عملیاتی شد.

وی اظهار کرد: بی شک توسعه درختکاری و فضاهای سبز نیازمند مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری آن و یاری رساندن شهرداری در این اصل مهم می باشد

 

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *