۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
اجتماع کرمانی‌ها در مصلی امام علی (ع) برگزار می‌شود
برگزاری اجتماع کرمانی‌ها در مصلای شهر کرمان

برگزاری اجتماع کرمانی‌ها در مصلای شهر کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان از برگزاری اجتماع مردمی به‌ منظور بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و همراهان ایشان خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان؛ حسین انجم‌شعاع با گرامیداشت یاد شهیدان سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و فرماندهان حزب‌الله، فلسفه […]


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان از برگزاری اجتماع مردمی به‌ منظور بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و همراهان ایشان خبر داد.

برگزاری اجتماع کرمانی‌ها در مصلای شهر کرمان

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان؛ حسین انجم‌شعاع با گرامیداشت یاد شهیدان سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و فرماندهان حزب‌الله، فلسفه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها به پشتیبانی شیطان بزرگ را بازخوانی کرد و گفت: صهیونیست‌ها به‌دنبال جبران شکست ناشی از طوفان‌الاقصی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: سید حسن نصرالله خار چشم جنایتکاران بود و ۳۰ سال در جبهه مقاومت و با فرماندهی حزب‌الله تلاش کرد و حزب‌الله را به جایگاه بالا رساند، آن را مسلح کرد و توانست جبهه مقاومت را تقویت کند.

وی با اشاره به تجمعاتی که از اولین ساعات پس از حمله به ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله در سراسر استان شکل گرفته و ادامه دارد، عنوان کرد: اجتماع سراسری، باشکوه و بزرگ مردمی نیز روز چهارشنبه هفته جاری، ۱۱ مهرماه در محوطه مصلی بزرگ امام علی علیه‌السلام کرمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع ساعت شروع مراسم را ۹:۳۰ صبح اعلام و خاطرنشان کرد: این مراسم باشکوه با اجرای برنامه‌های متنوع و در حمایت از حزب‌الله و بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدای مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

20 − 5 =