۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
برگزاری اولین تور گردشگری کودک در کرمان
برگزاری اولین تور گردشگری کودک در کرمان

برگزاری اولین تور گردشگری کودک در کرمان

معاون گردشگری کرمان از برگزاری اولین تور گردشگری ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت گردشگری نجوم خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ معین افضلی گفت: اولین تور گردشگری کودکان و نوجوانان با محوریت گردشگری نجوم و همکاری […]


معاون گردشگری کرمان از برگزاری اولین تور گردشگری ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت گردشگری نجوم خبر داد.

برگزاری اولین تور گردشگری کودک در کرمان

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ معین افضلی گفت: اولین تور گردشگری کودکان و نوجوانان با محوریت گردشگری نجوم و همکاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هلدینگ کاوشکران هوا و فضا و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری یوتاب سیر در کرمان برگزار شد.

معاون گردشگری کرمان افزود: این توره یک‌روزه با حضور بیش از ۷۰ کودک و نوجوان کرمانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ گردشگری در خانواده‌ها انجام شده و با همکاری بخش خصوصی برنامه‌ریزی برگزاری هفتگی تورهای مخصوص کودکان در دستور کار این اداره کل است.

وی بیان کرد: گردشگری کودک که طی آن نیازهای کودکان به توسعه و پیشرفت در سنین مختلف از لحاظ اجتماعی و ذهنی با آموزش و سرگرمی در سفر مد‌نظر است و در واقع گردشگری کودک، در یادگیری اصول اجتماعی به خانواده کمک قابل توجهی می‌کند.

افضلی در پایان خاطرنشان کرد: سفر و گردشگری باعث تقویت خلاقیت و تخیل کودکان شده و تاثیر به‌سزایی بر ذهن آن‌ها در مسیر رشد مهارت‌های اجتماعی و عاطفی دارد.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × سه =