۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
برگزاری مسابقه حفظ سوره ملک
برگزاری مسابقه حفظ سوره ملک

برگزاری مسابقه حفظ سوره ملک

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: مسابقه حفظ سوره ملک با جایزه یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی در کرمان برگزار می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ سید حمیدرضا توحیدی در جمع خبرنگاران گفت: آمار ثبت‌نام‌کنندگان در کلاس‌های مختلف مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان […]


مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: مسابقه حفظ سوره ملک با جایزه یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه حفظ سوره ملک

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ سید حمیدرضا توحیدی در جمع خبرنگاران گفت: آمار ثبت‌نام‌کنندگان در کلاس‌های مختلف مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان و در ترم‌های چهارگانه از سال ۶۹ تاکنون از مرز ۱۳۰ هزار نفر گذشت.

وی افزود: ثبت‌نام ترم پاییز مجمع قاریان و حافظان از ۲۸ شهریورماه آغاز شده است و تا هفتم مهر در مراکز بیست‌گانه ادامه خواهد داشت.
 
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی کلاس‌های تفسیر قرآن در مراکز مجمع تاکید کرد: از ترم پاییز، کلاس تفسیر قرآن ویژه خواهران در مراکز به‌صورت رایگان ثبت‌نام و برگزار می‌شود.
 
وی با تشکر از استقبال مردم شهر کرمان از محفل انس با قرآن در محل مصلی امام علی (ع) کرمان گفت: مسابقه حفظ سوره ملک با اهدای یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی نیز در دستور کار مجمع قاریان و حافظان قرار دارد. 
 
 توحیدی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه حفظ سوره ملک می‌توانند در کانال مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در ایتا به نشانی
@majmaeghariyan
عضو شده و در جریان فراخوان و زمان مسابقه قرار گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 
انتهای خبر/کارگرزاده 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 − 5 =