۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بردسیر
برگزاری همایش «نفس برای نفس» در بردسیر
برگزاری همایش «نفس برای نفس» در بردسیر

برگزاری همایش «نفس برای نفس» در بردسیر

رئیس مرکز بهداشت بردسیر گفت: در راستای جوانی جمعیت و حفظ جنین، همایش «نفس برای یک نفس» در بردسیر برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حبیب‌الله برهانی در حاشیه همایش «نفس برای یک نفس» گفت: در راستای نجات جان جنین، امسال مرکز نفس در ساختمان مرکز اورژانس قدیم بردسیر راه‌اندازی […]



رئیس مرکز بهداشت بردسیر گفت: در راستای جوانی جمعیت و حفظ جنین، همایش «نفس برای یک نفس» در بردسیر برگزار شد.

برگزاری همایش «نفس برای نفس» در بردسیر

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حبیب‌الله برهانی در حاشیه همایش «نفس برای یک نفس» گفت: در راستای نجات جان جنین، امسال مرکز نفس در ساختمان مرکز اورژانس قدیم بردسیر راه‌اندازی شد.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی مرکز نفس، کمک به مادران بارداری است که تفکر سقط جنین را دارند و همکاران ما در سیستم سلامت، از لحاظ مراقبت جسمی و روانی و در صورت نیاز از نظر مادی با کمک خیرین، تا تولد فرزند در کنار این مادران خواهند بود.

خلجی مدیر موسسه ستارگان درخشان عقیله قم نیز در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش نجات جان جنین‌های در معرض سقط از طرف والدین است.

وی سقط جنین را کاری دارای عقوبت دانست و یادآور شد: سقط جنین ناخواسته، علاوه بر خطرات جسمی و روحی که برای مادر دارد یک کفران نعمت است و قطعاً عواقب دنیایی و آخرتی دارد.

انتهای خبر/شاه‌حیدری‌پور


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*