۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
برگزاری ویژه برنامه عصر شعر در زرند
برگزاری ویژه برنامه عصر شعر در زرند

برگزاری ویژه برنامه عصر شعر در زرند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند خبر داد: هم‌زمان با گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی عصر شعر در زرند برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند ، هم‌زمان با فرا رسیدن بیست‌ و‌ هفتم شهریورماه روز شعر و […]


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند خبر داد: هم‌زمان با گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی عصر شعر در زرند برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه عصر شعر در زرند

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌ عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند ، هم‌زمان با فرا رسیدن بیست‌ و‌ هفتم شهریورماه روز شعر و ادب فارسی، مراسم گرامیداشت این روز و تکریم مقام استاد سید محمدحسین بهجت تبریزی (شهریار) در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد.

حمید گلستانی  بیان کرد: مراسم ویژه عصر شعر به‌‌منظور گرامیداشت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد شهریار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن شعر و ادب مولوی با حضور سید وحید سمنانی و جمعی از شاعران، عرصه ادبیات و دوستداران این شاعر ملی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این محفل ادبی را گرامیداشت و تکریم از مقام استاد شهریار و همچنین انتقال ارزش‌های ادبی و فرهنگی او به نسل‌های جوان و تأکید بر جایگاه ماندگار او در تاریخ ادبیات فارسی عنوان کرد.

در پایان چند تن از شعرای شهرستان به قرائت اشعار خود پرداختند و هم‌چنین کارگاه آموزشی و نقد شعر با حضور سید وحید سمنانی و اهالی شعر و ادب فارسی تدارک دیده شد.

انتهای خبر/ زارعی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − 8 =