برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در کرمان

برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در کرمان

برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در کرمان

شیخی گفت: کتاب کار بیانیه گام دوم به روش شرح مزجی متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را واکاوی کرده و در کنار توضیحات از قابلیت های چند رسانه ای جهت درک بهتر مطالب با استفاده از کد های QR در قالب های فیلم ، عکس ، کلیپ و … محتوا به خواننده ارائه می کند.

 

به گزارش اقطاع خبر؛ مهران شیخی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان  سه شنبه(۱۵ تیر) به رسانه ها اعلام کرد:   پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی » با محوریت کتاب کار بیانیه گام دوم تدوین شده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان افزود : کتاب کار بیانیه گام دوم به روش شرح مزجی متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را واکاوی کرده و در کنار توضیحات از قابلیت های چند رسانه ای جهت درک بهتر مطالب با استفاده از کد های QR در قالب های فیلم ، عکس ، کلیپ و … محتوا به خواننده ارائه می کند.

شیخی ادامه داد: محتوای کتاب در چهار بخش عظمت حادثه انقلاب، عظمت راهی که طی شد، عظمت چشم اندازی که باید به آن برسیم و عظمت نقش نیروی جوان متعهد می باشد.

وی با بیان اینکه این پویش در ۳ بخش برگزار می گردد، تصریح کرد: بخش اول پویش مربوط به ارائه طرح بر اساس تکمیل بوم های داخل کتاب می باشد، به این صورت که خواننده از مطالب بیانیه استفاده کرده و یک طرح را با توجه به دانش خود ارائه می کند و کارشناسان پویش با ارائه دهنده ارتباط گرفته و طرح را به نقطه مطلوب رسانده و در داوری وارد می کنند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان تصریح کرد: از بین طرح ها ی داوری شده به طرح های برتر کمک هزینه اجرای طرح هدیه داده می شود.

شیخی گفت : در دو بخش دیگر پویش مسابقه پیامکی و تبلیغ خلاقانه از کتاب می باشد.

وی افزود : علاقه مندان جهت تهیه کتاب و اطلاعات بیشتر پویش به سایت KETAB40.IR می توانند مراجعه نمایند.

به گزارش اقطاع خبر، در این پویش ملی در استان کرمان اداره کل ورزش و جوانان ، دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشارکت دارند.

 

انتهای پیام/نامجو

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

آغاز فاز دوم طرح «یاس» با همکاری کمیته امداد و هلال‌احمر در استان کرمان

آغاز فاز دوم طرح «یاس» با همکاری کمیته امداد و هلال‌احمر در استان کرمان

صادقی از آغاز فاز دوم طرح «یاس» با همکاری کمیته امداد و هلال‌احمر و به‌منظور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *