۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
برگزاری ۴۰ اجتماع در حمایت از غزه در کرمان
برگزاری ۴۰ اجتماع در حمایت از غزه در کرمان

برگزاری ۴۰ اجتماع در حمایت از غزه در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بیش از ۴۰ اجتماع و راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شده است. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ حسین انجم‌شعاع پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به‌مناسبت […]


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بیش از ۴۰ اجتماع و راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شده است.

برگزاری ۴۰ اجتماع در حمایت از غزه در کرمان

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ حسین انجم‌شعاع پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به‌مناسبت ۱۲ مرادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین تجلیل از یاوران شورا و عوامل دهه فجر در محل سالن شهید مرتضوی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۵۹ با تدبیر و فرمان امام راحل برای انسجام و وحدت‌بخشی مراسم‌ها تشکیل شد. 

 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیش از ۳۵ عضو دارد که در راستای اجرای برنامه‌ها کمک می‌کنند و در طول یک سال بیش از ۲۵ مناسبت را برگزار کردیم که نسبت به سال‌های قبل هر سال برنامه‌هایی اضافه می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ اجتماع و راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شده، اظهار کرد: همه برنامه‌ها با همت، تلاش و مساعدت همه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شده است. 
 
انتهای خبر/م 
 
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 − سیزده =