بسیجی یعنی عدم پذیرش ذلت و سازش با استکبار/ تربیت نسلی با بصیرت، بهترین راه مبارزه با آمریکا و ایادی استکبار است

بسیجی یعنی عدم پذیرش ذلت و سازش با استکبار/ تربیت نسلی با بصیرت، بهترین راه مبارزه با آمریکا و ایادی استکبار است

احمد علی مقدم گفت: بسیجی یعنی عدم پذیرش ذلت و سازش با استکبار و بسیج مجموعه ای منسجم، متعهد و با بصیرت است که دشمنان را هراسان و توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ملت ایران را نقش بر آب می کند.

بسیجی یعنی عدم پذیرش ذلت و سازش با استکبار/ تربیت نسلی با بصیرت، بهترین راه مبارزه با آمریکا و ایادی استکبار است

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر؛ در خصوص مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان ریشه در مبارزه و قیام  قشر باسواد و کم سن جامعه علیه استکبار جهانی دارد و نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، در هر زمانی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: مبارزه با استکبار جهانی مختص یک روز و سال نیست بلکه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی همواره در حال مبارزه با استکبار است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه هویت سه رخداد ۱۳ آبان، مبارزه با استکبار و استعمار است، افزود: ۱۳ آبان سنوات مختلف، در بردارنده سه رویداد بسیار مهم تاریخی و تاثیر گذار در تشکیل انقلاب اسلامی، از جمله تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان به دست عوامل رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی است.

۱۳ آبان؛ یادآور شکست آمریکا و قابل اعتماد نبودن استکبار جهانی است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: این اتفاقات بیانگر این است که همه اقشار با بصیرت جامعه اعم از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب به رهبری امام خمینی (ره)، در این روز علیه نظام سلطه، استبداد و استکبار قیام کردند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان، حاصل قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم ظالم شاهنشاهی بود، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و برگ درخشان و ماندگاری از تاریخ پر افتخار رشادت های نوجوانان و جوانان این کشور است که به فرموده امام راحل، انقلاب دوم را رقم زدند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: گرامیداشت این روز و امثال این قیام ها باعث می شود بار دیگر ناتوانی و شکست امریکا در عرصه های مختلف را به دشمنان این نظام و سرسپردگان داخلی گوشزد کنیم تا این عظمت به اصطلاح پوشالی و این سراب فریبنده، هیچ زمانی قابل اعتماد و اتکا نبوده و نخواهد بود.

راهگشای مشکلات داخلی، تکیه بر مدیریت جهادی و انقلابی با روحیه بسیجی است

مقدم با بیان اینکه کشورهای منطقه باید با تأسی از انقلاب اسلامی ایران و تشکیل محور مقاومت، خود را از زیر بار ظلم آمریکا نجات دهند، اظهار کرد: دشمن همواره دشمن است و سیاست دشمنی اش هم عوض نمی شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز کرد: یکی از دلایل دشمنی دیرینه آمریکا با جمهوری اسلامی این است که هیچ زمانی سلطه ظالمانه دشمن را قبول نکردیم همچنین با افشای نا کارآمدی ها، جنایات و خیانت های آمریکا، سبب آگاهی ملت های دنیا شده ایم بنابراین امروز ملت ایران فهمیده‌ است که راه‌حل مشکلات، مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ، آمریکا نیست بلکه راهگشای مشکلات داخلی، تکیه بر توانمندی های داخلی و مدیریت جهادی و انقلابی با روحیه بسیجی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه سیاست اصلی آمریکا فشار و تحریم های همه جانبه و حداکثری علیه ایران است، عنوان کرد: آمریکا در تمام طول تاریخ با بدعهدی شناخته شده است و پیمان شکنی او با خارج شدن از تعهدات برجامی و تمدید چند باره تحریم های ظالمانه علیه ملت ما، به جهانیان و کدخدا پرستان اثبات کرد که آمریکا همواره غیر قابل اعتماد است.

ملت ایران، هیچ گاه مرعوب تحریم ها، بدعهدی ها و تهدیدات نظامی آمریکا نشده است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان افزود: ملت ایران در طول تاریخ، هیچ گاه مرعوب تحریم ها، بدعهدی ها و تهدیدات نظامی آمریکا نشده است و تمام دنیا باید بدانند که آمریکا نزد ایران، شیطان بزرگ است و هیچ ابهت و قدرتی ندارد و هر اقدامی از جانب او بارها تاوان و انتقام سختی از جانب ایران داشته است.

وی گفت: امثال جوانان بسیجی و متعهد زمان انقلاب و جنگ تحمیلی هنوز هم بسیارند و جوانان ایثارگر و ولایی هیج گاه میدان را خالی نکرده و نمی کنند و هر کجا که جامعه نیازمند حضور آنها باشد آتش به اختیار در وسط میدان پا به رکابند همچنین هرجا که مسئولان و مدیران مملکتی متمسک به تفکر و نیروی عظیم بسیجی شدند توانستند در برابر ابرقدرت ها و استکبار جهانی بایستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه بسیجی بودن یک افتخار و ارزش است که امام راحل، آرزوی محشور شدن با بسیجیان را می کند چراکه حفظ این روحیه جهادی باعث پیروزی و سربلندی اسلام می شود، اظهار کرد: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

بسیجی یعنی عدم پذیرش ذلت و سازش با استکبار

مقدم ادامه داد: بسیجی یعنی عدم پذیرش ذلت و سازش با استکبار و بسیج مجموعه ای منسجم، متعهد و با بصیرت است که دشمنان را هراسان و توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ملت ایران را نقش بر آب می کند؛ بنابراین یوم اللّه ۱۳ آبان، یادآور حماسه های این بسیجیان است که با ابرقدرت های چپاول گر، به مبارزه بی امان پرداختند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هدف نهایی و مقدس بسیج، پیروزی اسلام و عاقبت بخیری مسلمانان است، اظهار کرد:  این جوانان شجاع و شهدای دانش آموز بودند که با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند و امروز با توجه به آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها، بر دانش آموزان لازم است که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و هم چون گذشته، از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه ملت ایران تا ابد با استکبار و استعمار مبارزه می کند، خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ابرقدرت های استعماری و استکباری، حاصل خون هزاران شهید نوجوان، جوان و پیر است که با بصیرت انقلابی خود، دشمن زمانه را تشخیص دادند و در مقابل آن قیام کردند همچنین سردار شهید قاسم سلیمانی نشان داد که این مبارزه با استکبار جهانی هنوز ادامه دارد لذا تربیت نسلی باسواد و با بصیرت با الگو گرفتن از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بهترین راه مبارزه با آمریکا و ایادی استکبار است.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *