بسیج به ولایت و ملت متعهد است

بسیج به ولایت و ملت متعهد است

حمید ابراهیم آبادی با بیان اینکه بعضی دولت ها با بی مهری بسیج را زدند ولی بسیج کمک حال همان دولت هم نیز بود گفت: بسیج به ولایت و ملت تعهد دارد؛ نه از اخم کسی میترسد و نه برای لبخند کسی تره خرد میکند.

بسیج به ولایت و ملت متعهد است

به گزارش اقطاع خبر؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در حاشیه نماز جمعه امروز به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) گفت: بسیج در دل بحران ها رشد یافته و محصول پشت میز نشستن و تصمیم گرفتن نیست.

وی افزود: بسیج همواره در حال تکامل بوده و وقتی هر نوع مشکلی پیش آید این بسیج است که به کمک مجموعه های مختلف دولت و نیروهای نظامی و امنیتی میرود.

ابراهیم آبادی همچنین به فعالیت های خستگی ناپذیر بسیجیان در مبارزه با ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: بسیج در زمان کرونا با ضدعفونی کردن، کمک های مومنانه، بیماریابی و … توانست این ویروس منحوس را متوقف و شکست دهد.

فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه بعضی دولت ها با بی مهری بسیج را زدند ولی بسیج کمک حال همان دولت هم نیز بود افزود: بسیج به ولایت و ملت تعهد دارد؛ نه از اخم کسی میترسد و نه برای لبخند کسی تره خرد میکند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج فرمول گذر کشور و ملت از سختی هاست و آمده است تا دیگر عاشورا تکرار نشود.

ابراهیم آبادی گفت: بسیجیان ما زمان جبهه و جنگ صندلی ها را رها و برای دفاع از خاک و ناموس به مناطق جنگی رفتند ولی لیبرال ها با امنیت و آسایش درس خواندند، پست ها را گرفتند و به ملت خیانت کردند.

فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه دلیل متوقف شدن خودروسازی کشور نبود تفکر بسیجی در این صنعت است اضافه کرد: امروز روزی است که آمریکا به دست فرزندان شما در سپاه پاسداران بارها ذلیل و حقیر شده است.

وی تصریح کرد: آن کسانی که در کشور پهباد، ماهواره، پالایشگاه، بالگرد، موشک بالستیک نقطه زن میسازند و موجود زنده به فضا میفرستند آنها فرزندان ملت ایران و همین بسیجیان هستند که افتخارآفرینی میکنند.

انتهای پیام/عباسزاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اجرای طرح آرامش در شهر در فهرج

اجرای طرح آرامش در شهر در فهرج

فرمانده انتظامی فهرج از اجرای طرح آرامش در شهر، در این شهرستان خبر داد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *