بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی شد

بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی شد

حجت الاسلام گروهی گفت: به توطئه عظیم دشمنان در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی علیه نظام شدند و باید این روحیه و همبستگی ملی بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی شد

به گزارش اقطاع خبر،مراسم هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در مدارس شبانه روزی حضرت فاطمه (س) و کوثر با سخنرانی حجت‌الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب برگزار شد.

حجت الاسلام گروهی گفت: حماسه نهم دی آتش فتنه بزرگ دشمنان علیه نظام و انقلاب مقدس اسلامی را با درایت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری خنثی کرد.

وی به توطئه عظیم دشمنان در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و پیوند با ولایت موجب شکست اهداف استکبارجهانی علیه نظام شدند و باید این روحیه و همبستگی ملی بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

امام جمعه فاریاب اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان و رسیدن به اهداف پلید خود هستند بنابراین باید همه مردم و مسئولان بیدار باشند.

امام جمعه فاریاب در ادامه به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) اشاره کرد و گفت: بانوان جامعه برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید همواره در مسیر این بانوی نمونه اسلام قرار گیرند.

انتهای پیام/

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی با حضور مسئولین و مردم در فاریاب برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *