۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
بهبود خدمات به ایثارگران با افزایش اعتبارات
بهبود خدمات به ایثارگران با افزایش اعتبارات

بهبود خدمات به ایثارگران با افزایش اعتبارات

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعتبارات بنیاد شهید بیش از سه برابر رشد پیدا کرد، در حوزه مسکن و اشتغال اقدامات خوبی انجام شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به این‌که در این مدت اعتبارات بنیاد شهید بیش از سه برابر رشد پیدا کرد، […]


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعتبارات بنیاد شهید بیش از سه برابر رشد پیدا کرد، در حوزه مسکن و اشتغال اقدامات خوبی انجام شد.

بهبود خدمات به ایثارگران با افزایش اعتبارات

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به این‌که در این مدت اعتبارات بنیاد شهید بیش از سه برابر رشد پیدا کرد، اظهار کرد: به همین خاطر دستمان باز شد تا بیمه درمان را ارتقاء دهیم و در حوزه مسکن و اشتغال اقدامات خوبی انجام دهیم. همچنین سهم منابع داخلی بنیاد شهید از درآمدهای داخلی به طور چشم‌گیری افزایش یافت و درآمد بنیاد شهید از ۳۵۰ میلیارد تومان به ۴۲۰۰ میلیارد تومان رسید. 

وی افزود: در این مدت حقوق و دستمزد ایثارگران شفاف و نظام‌ مند شد و نظام مولدسازی نهادینه شد. سامانه جمع‌آوری اطلاعات مالی نیز راه‌اندازی شد. بیش از ۲۰ هزار مسکن در داخل بنیاد شهید در حال تولید است. ساخت هتل خورشید هشتم پس از ۱۷ سال به اتمام رسید. ۳۲ مسکن استیجاری به ملکی تبدیل شد و وام مسکن ایثارگران از ۳۰ به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و هیچ ایثارگری در نوبت نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه نرخ بیکاری ایثارگران از ۱۹/۶ درصد به ۷/۴ درصد کاهش یافت، تصریح کرد: ۳۳ هزار و ۶۲۹ ایثارگر در دستگاه‌های مختلف جذب شدند و همچنین تمام فرزندان شهدا و جانبازان نیز در حال جذب هستند و تبدیل وضعیت ۲۱۹ هزار و ۸۲۵ ایثارگر که قبلاً صفر بود، انجام شد. تعداد دانشجویان شهریه‌ بگیر کاهش یافت و به دانشگاه‌های دولتی جذب شدند که از ۴۱ درصد به ۳۵ درصد کاهش یافت.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: طرح سپاس با رشد ۶۳ درصدی، به یک میلیون و ۸۷۸ هزار دیدار دست یافت، تعداد یک هزار و ۵۸ حسینیه و خانه شهید فعال شد و ۲۳ هزار و ۸۱۶ مراسم مردمی برگزار شد. همچنین، بیش از ۴۸ هزار یادواره شهدا برگزار شد.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت الکترونیک، یک میلیون و ۳۰۰ پرونده ایجاد شد و ۷۲۰ هزار نفر تحت پایش سلامت قرار گرفتند. همچنین، ۴۰۸ مشاوره ارائه شد، ۳۲۷ هزار سفر و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر با تسهیلات دولتی به عتبات عالیات اعزام شدند. تعداد ۱۴ هزار و ۱۰۶ قطعه زمین از ۲۰ هزار طرح پیش‌بینی شده به جانبازان واگذار شد. مستمری همسران شهدا با افزایش ۱۳۹ درصدی و پاداش پایان خدمت حالت اشتغال به بیش از ۲۹ هزار نفر پرداخت شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: از منظر من که خادم خانواده شهدا و ایثارگران بوده‌ام، موضوع ایثار و شهدا اولویت یک دولت سیزدهم بود و هر اقدامی که انجام شده، به دلیل همین اولویت‌بندی بوده است. اگر دولت بعدی نیز موضوع ایثار و شهدا را اولویت یک خود قرار دهد، این امکان را دارد که خدمات را ارتقاء دهد.

منبع: دانا
انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 + 11 =