۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریگان
بهره‌برداری از ۴۰ طرح اشتغالِ مددجویی ریگان
بهره‌برداری از ۴۰ طرح اشتغالِ مددجویی ریگان

بهره‌برداری از ۴۰ طرح اشتغالِ مددجویی ریگان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ریگان گفت: به همت اداره بهزیستی شهرستان ریگان و در راستای توانمندسازی جامعه هدف، با حضور مسئولان محلی، ۴۰ طرح اشتغال مددجویی به بهره‌برداری رسید. به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی ریگان، علی میرزاده اظهار کرد: با پیگیری به عمل آمده از […]


رئیس اداره بهزیستی شهرستان ریگان گفت: به همت اداره بهزیستی شهرستان ریگان و در راستای توانمندسازی جامعه هدف، با حضور مسئولان محلی، ۴۰ طرح اشتغال مددجویی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۴۰ طرح اشتغالِ مددجویی ریگان

به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی ریگان، علی میرزاده اظهار کرد: با پیگیری به عمل آمده از سوی مددکاران و کارشناسان این اداره و در راستای توانمندسازی جامعه هدف تحت حمایت، تعداد ۴۰ طرح اشتغال‌زایی خرد و خانگی شامل دوخت لباس‌های سنتی، آرایشگری و… افتتاح شد.

 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ریگان افزود: در بحث مسکن نیز اعتبارات لازم وکمک‌های بلاعوض برای ساخت سرویس بهداشتی، ساخت و ساز مسکن و مناسب‌سازی اختصاص یافته است و پروژه‌های مربوطه در حال انجام و تکمیل هستند.

انتهای خبر/ دانش


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پانزده − نه =