۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریگان
بیش از شش هزار متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد
بیش از شش هزار متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد

بیش از شش هزار متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد

صادق ابوالقاسمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ریگان در گفتگو با “اقطاع خبر”، اظهارکرد: میزان ۶۸۳۹ مترمربع اراضی ملی از دست سودجویان به ارزش ریالی ۴۱ میلیارد تومان باهمکاری واحد یگان حفاظت این اداره بازپس گیری و به بیت المال برگشت داده شد.   سرپرست اداره راه وشهرسازی ریگان از دادستان، رئیس دادگستری و […]




صادق ابوالقاسمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ریگان در گفتگو با “اقطاع خبر”، اظهارکرد: میزان ۶۸۳۹ مترمربع اراضی ملی از دست سودجویان به ارزش ریالی ۴۱ میلیارد تومان باهمکاری واحد یگان حفاظت این اداره بازپس گیری و به بیت المال برگشت داده شد.

 

سرپرست اداره راه وشهرسازی ریگان از دادستان، رئیس دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی برای اجرای طرح بازپس گیری اراضی قدردانی کرد.

 

امیر حبیب زاده مسئول یگان حفاظت اداره راه وشهرسازی ریگان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهر؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق واحد املاک اداره راه و شهرسازی استعلام نمایند، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند.

 

وی بیان کرد: واحد‌های گشت یگان حفاظت به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی در سطح شهر ریگان هستند بنابر این شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف و جلوگیری از زمین خواری با شماره گویا ۱۵۵۶ و۰۳۴_۴۴۳۶۱۲۶۳ تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


———-
منبع:آرمان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

12 − نه =