۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
بیش از ۶۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در کرمان تایید نهایی شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان -اقطاع خبر

بیش از ۶۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در کرمان تایید نهایی شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان -اقطاع خبر

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، رضا حافظی، روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت: تعداد ۲۴ هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح حساب داشته و آورده خود را واریز کرده‌اند. وی با اشاره به اتمام اسکلت و سقف ۶ هزار و ۱۸ واحد و اخذ پروانه […]


به گزارش خبرنگار اقطاع خبر، رضا حافظی، روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت: تعداد ۲۴ هزار و ۹۲۶ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح حساب داشته و آورده خود را واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به اتمام اسکلت و سقف ۶ هزار و ۱۸ واحد و اخذ پروانه ۱۱ هزار و ۵۴۲ واحد در شمال استان کرمان گفت: ۴۰ هزار متقاضی منتظر اعلام سهمیه بانک‌ها جهت افتتاح حساب و اتصال به پروژه و ادامه کار هستند.

وی افزود: اعتبار صندوق ملی مسکن به دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص پرداخت یک سوم سهم وزارتخانه در تسهیلات زیربنایی ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال کرمان از مراحل پایانی مطالعات طرح جامع شهر جوپار خبر داد و گفت: آماده‌سازی اراضی تمام سایت‌ها در حال انجام است، ۲۵۰ قطعه اراضی شهرستان بافت این هفته قرعه‌کشی شد و ۱۶۵ قطعه زمین نهضت ملی مسکن ریگان فردا قرعه‌کشی می‌شود.

وی با بیان اینکه با نیروی دریایی درباره سایت ۱۳۲ هکتاری شهرستان سیرجان توافق شده است افزود: عملیات سایت ۱۴۳ هکتاری نجف شهر سیرجان نیز در حال انجام است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − شانزده =