تبلیغ بصیرت و روشنگری، نظام را در مقابل آشوب دشمنان بیمه می کند

تبلیغ بصیرت و روشنگری، نظام را در مقابل آشوب دشمنان بیمه می کند

انجم شعاع گفت: بارها دشمنان سعی کرده اند به انقلاب و نظام بواسطه ارزشهایی که دارند صدمه وارد کنند و این مسئله از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته که مهمترین آن فتنه ۸۸ است.

تبلیغ بصیرت و روشنگری، نظام را در مقابل آشوب دشمنان بیمه می کند

به گزارش اقطاع خبر؛ حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر اظهار کرد: ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که در این روز بساط فتنه در هم پیچیده شد و با حضور حماسی و با شکوه مردم به نشانه حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه آن را از بین برد.

وی گفت: بارها دشمنان سعی کرده اند به انقلاب و نظام بواسطه ارزشهایی که دارند صدمه وارد کنند و این مسئله از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته که مهمترین آن فتنه ۸۸ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: ما باید برای بیمه کردن نظام و انقلاب، بصیرت را تبلیغ کنیم.

انجم شعاع سپس به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: مسئولیت کارگروه تبلیغات به عهده شورای هماهنگی و شهرداری است و دیگر ارگان ها نیز باید همکاری کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین رخدادی است که در قرن حاضر به وقوع پیوسته که هم منشأ تحول در کشور ما و هم باعث تحول در جهان شد و حرکت آن به سمت تمدن نوین اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه همه باید جنبه مردمی بودن در حمایت از نظام اسلامی را با عملکرد خوب و گفتمان قوی کنند، اذعان کرد: سه عنصر رهبری خردمندانه امام، حضور مردم و اعتقادات و ارزش های دینی و مذهبی باعث پیروزی و تدام نظام و انقلاب شد.

انجم شعاع خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای ۴۳ ساله نظام است، گرچه مشکلاتی در بخش های مختلف وجوددارد اما دستاوردهای نظام با وجود تحریم ها کم نیست.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم برنامه های دهه فجر را به خوبی برگزار کنیم از این فرصت استفاده کرده و چند نکته در مراسم باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه وحدت نیاز ضروری جامعه است، افزود: وحدت اولین موضوع مهمی است که در میان اقشار و گروه های مختلف وجود دارد زیرا نفوذ دشمن از اختلافات است.
 
انجم شعاع با اشاره به اینکه مقداری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم درست می شود، گفت: مردم  به دولت رئیسی امید پیدا کردند زیرا در این چند سال تحت فشار قرار گرفته بودند و مردم به برنامه های رئیس جمهور امیدوار شدند.

وی با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر امسال از ۲۴ کمیته تشکیل شده است، بیان کرد: اعضای این کمیته‌ها نیز مشخص شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه جامعه به ایجاد نشاط و شادابی بویژه بعد از دو سال کرونا و محدودیت ها نیاز دارد، اذعان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید نشاط آفرین و مردمی باشند.

انتهای پیام/نامجو

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *