تجلیل از بانوان مددجوی سادات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) زرند

تجلیل از بانوان مددجوی سادات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) زرند

به مناسبت گرامیداشت هفته زن از بانوان مددجوی سادات تحت پوش کمیته امداد تجلیل شد.

تجلیل از بانوان مددجوی سادات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) زرند

به گزارش اقطاع خبر، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام مادر و هفته زن درمراسمی که به همت ستاد زکات شهرستان زرند و با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، صادق زاده فرماندار و موسوی رئیس کمیته امداد در محل کمیته امداد امام خمینی (ره)برگزار شد از بانوان مددجوی سادات تحت پوش کمیته امداد تجلیل شد.

در این مراسم حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند ضمن تبریک ایام فرخنده ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن و تشکر از اقدامات خوب ستاد زکات شهرستان بیان داشت: یکی از بزرگترین رسالتهای ما در نظام جمهوری اسلامی محرومیت زدایی و کمک رسانی به اقشار نیازمنداست.

وی یک از نقاط برجسته زندگی حضرت زهرا(س) را رسیدگی وتوجه به افراد فقیر دانست و گفت: ایشان در موضوع رسیدگی  و دستگیری از افراد فقیر بسیار اهتمام داشتند.

فرماندار زرند نیز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن تصریح کرد: تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام (ره)، یکی از برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومین و مستضعفان جامعه تشکیل شده است.

صادق زاده افزود: هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) باید توانمند سازی مددجویان و خروج آنان از این نهاد باشد. 

در ادامه موسوی رئیس کمیته امداد زرند گفت : کمیته امداد درکناررسیدگی به امور  حمایتی معیشتی و اشتغال، کار فرهنگی وآ شنا نمودن خانواده ها را با آموزه های دینی از طریق برگزاری کلاسهای آموزشی درمحل کانون فرهنگی و یا با حضور روحانیون و خواهران حوزوی در قالب طرح های مختلف ازجمله طرح فلاح (برگزاری مراسم دعا در منازل )در دستور کار قرار داده است. 

در این مراسم از تعداد ۹۳ نفر از بانوان مددجوی سادات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) زرند با اهدای کارت هدیه و بسته فرهنگی  تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *