تجلیل از فرهنگیان بازنشسته شهرستان کوهبنان

تجلیل از فرهنگیان بازنشسته شهرستان کوهبنان

مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان کوهبنان با حضور حسین سالاری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، سیدمحمدرضاحسینی مدیر اداره آموزش و پرورش برگزار شد

تجلیل از فرهنگیان بازنشسته شهرستان کوهبنان

به گزارش خبرنگار” اقطاع خبر”سید محمدرضا حسینی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان در این مراسم گفت: از ریاست شورای آموزش و پرورش کوهبنان که همیشه تمام تلاش خود را برای آموزش و پرورش کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم.

او افزود:اکنون ۲۰ ماه از حضور بیماری کرونا گذشته است که یکی از مرگبار ترین بیماری ها در جهان است که آموزش و پرورش هم از این شرایط بیماری بی تاثیر نبوده است.

حسینی بیان داشت: در حال حاضر ۵۲ نفر از همکاران فرهنگی در شهرستان بازنشسته شده اند که در عرصه مدیریت، پرورشی و دبیری به آموزش و پرورش خدمت کرده اند از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر و برای این بزرگواران آرزوی توفیق داریم.

در ادامه حسین سالاری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان گفت: معلمی شغل انبیا است و برای هر کسی افتخار است که در مسیر انبیا بتواند حرکت کند 

او افزود: امروزه پیشرفت هر جامعه ای در گرو نیروی انسانی آن است و همچنین  پیشرفت کشور و شهرستان ما هم حاصل  تلاش های شما عزیزان است.

سالاری ادامه داد: در این دو سال که با بیماری کرونا هم مواجه بوده ایم زحمات بیشتری به کادر آموزش و پرورش تحمیل  شد و آموزش ها به فضای مجازی منتقل شد که در فضای مجازی هم کادر آموزشی  متعهدانه و با تلاش هایی که داشته اند موفق بوده اند.

او بیان داشت: با توجه به تمام مشکلات همه تلاش ها بر این بوده است که آموزش و پرورش با مشکل مواجه نشود و در این برهه با تلاش های آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان، ۱۳ مدرسه در این شهرستان احداث شد.

در پایان با اهدا لوح تقدیر  از فرهنگیان بازنشسته شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/محمدی کوهبنانی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *