تجمع مردم شهرک گلستان به دلیل قطعی آب توسط مسئولان

تجمع مردم شهرک گلستان به دلیل قطعی آب توسط مسئولان

ظهر امروز به جهت قطع شدن آب شرب شهرک گلستان واقع در جاده هفت باغ مردم این محله جهت اعتراض به مسئولین ذیربط تجمع کردند.

تجمع مردم شهرک گلستان به دلیل قطعی آب توسط مسئولان

به گزارش اقطاع خبر؛ ظهر امروز به جهت قطع شدن آب شرب شهرک گلستان واقع در جاده هفت باغ مردم این محله جهت اعتراض به مسئولین ذیربط تجمع کردند.

به گفته یکی از اهالی حدود سه سال است که شهرک گلستان آب لوله کشی مجاز ندارد و هر بار که مردم این منطقه جهت دریافت انشعاب به شهرداری منطقه 3 مراجعه کردند با عدم پاسخگویی مسئولان و پاس دادن آنان به ارگان های دیگر روبرو شده اند.

حسینی بیان کرد: تعداد 500 خانوار در شهرک گلستان زندگی می کنند و همگی آنها از انشعاب برق و گاز مجاز برخوردار هستند، اما متاسفانه به دلایل نامعلومی آب لوله کشی به این منطقه داده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرک گلستان قریب به 20 سال است که ساکن این منطقه هستند، ادامه داد: در ابتدا مردم با مشکلات فراوانی از جهت تامین آب شرب روبرو بودند که این معضل سبب شد تا آنها به انشعابات غیرمجاز روی آورند تا بتوانند گذران زندگی کنند.

مریم محمدی یکی دیگر از اهالی این منطقه افزود: متاسفانه به دلیل اینکه این شهرک در حاشیه شهر قرار گرفته به آن توجهی نمی شود البته این مسئله را مسئولین شهری می گویند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود دو هفته است که شهرداری آب این منطقه را قطع کرده و گفته است که به دلیل انشعابات غیرمجاز اقدام به چنین عملی کرده است.

زهره صالحی در ادامه عنوان کرد: چند روز پیش تعدادی از اقوام بعد از یک سال و نیم به جهت کرونا به منزل ما آمدند، اما با بی آبی شرمنده آنها شدم. نمی دانستم چه کنم نه آبی برای شستشو داشتیم و نه برای حمام کردن.

یکی دیگر از اهالی بیان کرد: تا چند روز پیش با تانکر آب می آوردند اما متاسفانه دیگر خبری از تانکر آب هم نیست.

وی خاطرنشان کرد: در این روزهای سرد زمستان نیاز به آب بیشتر است اما مسئولان توجهی به این امر ندارند.

وی اذعان کرد: چرا صدای مردم حاشیه شهر به گوش مسئولین نمی رسد، مگر مردم این مناطق انسان نیستند، نیاز به زندگی و زنده بودن ندارند.

آقای حسینی بیان کرد: مردم این منطقه حاضرند جهت تامین آب شرب و انشعاب مجاز تمامی هزینه ها را پرداخت کنند اگر مسئولین در این رابطه اقدام عملی انجام دهند.

انتهای پیام/نامجو

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *