تحقق مولفه های افول آمریکا در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم/ کرمان پایتخت آبرو و عزت مسلمانان دنیا است

تحقق مولفه های افول آمریکا در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم/ کرمان پایتخت آبرو و عزت مسلمانان دنیا است


به گزارش اقطاع خبر؛ سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در حاشیه تجدید میثاق با سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت:امروز میراث شهید حاج قاسم که نیروی قدس و جبهه مقاومت است برای آزادیخواهان جهان الهام بخش است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بزرگترین آرزوی حاج قاسم این بود که شر آمریکا را از منطقه ما کم کند چون آنها  حامی اصلی صهیونیستها هستند؛ اگر آمریکایی ها از این منطقه اخراج بشوند رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه خواهد بود و امت اسلام به آرزوی دیرینه خود که آزادی بیت المقدس است می رسند.

وی گفت: در آستانه دومین سالگرد حاج قاسم همه مولفه های افول و فروپاشی آمریکایی ها و خروج آنها از منطقه غرب آسیا تحقق پیدا کرده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه برخی از آرزوهای حاج قاسم امروز تحقق یافته که فرار آمریکایی ها از افغانستان اتفاق افتاده و اخراج آنها از عراق در آستانه رخ دادن است که با ذلت و خواری هم این اتفاق می افتدادامه داد: آنها از ترس تلفات بیشتر بعد از ۲۰ سال استراتژی خود را رها کردند و رفتند.

وی اذعان کرد: قطعا یاران حاج قاسم در جبهه مقاومت عزمشان جزمتر شده برای تحقق پیش بینی حاج قاسم؛ پیش بینی اش این بود که جبهه مقاومت و تفکر مقاومت اسراییلی ها را نابود خواهد کرد و قبله اول مسلمین را آزاد خواهد کرد و این اتفاق رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه چون حاج قاسم با خدا معامله کرده بود و سرباز پاکباخته ولایت و فرهنگ اهل بیت بود ادامه داد: خدا به او عزت داد و او هم به امت اسلامی و ملت ایران سربلندی و عزت داد.

سردار شریف با اشاره به اینکه مردم کرمان هم از این موهبت الهی برخوردار هستند گفت: که امروز کرمان شده پایتخت مقاومت اسلامی پایتخت آبرو و عزت مسلمانان دنیا است.

وی در پایان افزود:امیدوارم میزبانان خوبی باشیم برای زائران مرقد مطهر حاج قاسم؛ امیدواریم بزرگداشت باشکوهی برا دومین سالگرد حاج قاسم داشته باشیم و بار دیگر ارمانها و مکتب حاج قاسم را تشریح کنیم تا الگویی برای جوانان و امت اسلامی و ازادیخواهان جهان باشد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgtw9q7ak9xq4.rpra.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *