۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به موزه جیرفت
تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به موزه جیرفت

تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به موزه جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به موزه و تپه‌های تاریخی کُنارصندل شهرستان جیرفت خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ احمد بلندنظر در خصوص اعتبار اختصاص یافته به موزه جیرفت و تپه‌ کُنارصندل و بهره‌برداری از مجموعه گردشگری آرمین دلفارد گفت: با حضور مدیر‌کل میراث فرهنگی و […]


فرماندار شهرستان جیرفت از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به موزه و تپه‌های تاریخی کُنارصندل شهرستان جیرفت خبر داد.

تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به موزه جیرفت

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ احمد بلندنظر در خصوص اعتبار اختصاص یافته به موزه جیرفت و تپه‌ کُنارصندل و بهره‌برداری از مجموعه گردشگری آرمین دلفارد گفت: با حضور مدیر‌کل میراث فرهنگی و مدیرکل دیوان محاسبات استان در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت اقدامات بسیار خوبی از جمله تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به موزه جیرفت و تپه‌ تاریخی کُنارصندل انجام شد. 

 
فرماندار شهرستان جیرفت افزود: مجتمع گردشگری آرمین حدود چند سالی است که به دلیل اختلاف نظر بین موجر و مستاجر تعطیل بود که با حضور مدیر‌کل میراث فرهنگی و مدیرکل دیوان محاسبات استان این مشکل حل شد. 
 
وی بیان کرد: در کل استان یکی از مناطق گردشگری که در حوزه شهرستان جیرفت تعریف شده بود همین مجتمع آرمین بود که با رایزنی و توافق صورت گرفته قرار بر این شد که ظرف مدت سه ماه آینده این مجتمع گردشگری که برای مردمان عزیز جنوب و استان‌های همجوار خدمات می‌داد مجدداً راه‌اندازی شود. 
 
بلندنظر عنوان کرد: مدیر‌کل میراث فرهنگی استان بعد از بازدیدی که از تپه‌های تاریخی کُنارصندل داشت اعتباری حدود ۵۰ میلیارد تومان به این میراث فرهنگی اختصاص داد که شامل هتل گردشگری و موزه شهرستان جیرفت می‌شود و ان‌شاءالله با این مبلغ از همین روز‌های آتی کار ساخت‌ و ساز شروع می‌شود. 
 
فرماندار شهرستان جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: با اعتباری که به تپه‌های تاریخی کُنارصندل اختصاص داده شد ان‌شاءالله شاهد رونق حوزه گردشگری و میراث کهن‌مان در شهرستان جیرفت خواهیم بود.
منبع: دقیانوس 
انتهای خبر / فلاح 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × سه =