۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
تدابیر طرح ساماندهی اتباع خارجی ابلاغ شد
تدابیر طرح ساماندهی اتباع خارجی ابلاغ شد

تدابیر طرح ساماندهی اتباع خارجی ابلاغ شد

در جلسه ساماندهی اتباع خارجی، تدابیر مرتبط با مناطق دشت جوپار، دشت زحمتکشان و بافت تاریخی و بازارهای شهر کرمان به دستگاه‌های استانی ابلاغ شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»  به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ در جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و […]


در جلسه ساماندهی اتباع خارجی، تدابیر مرتبط با مناطق دشت جوپار، دشت زحمتکشان و بافت تاریخی و بازارهای شهر کرمان به دستگاه‌های استانی ابلاغ شد.

تدابیر طرح ساماندهی اتباع خارجی ابلاغ شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»  به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ در جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دیگر اعضای کمیسیون، روح‌الله خضری‌پور، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص ساماندهی مناطق دشت جوپاری و دشت زحمتکشان ارائه داد.

همچنین گزارش‌گیری از دستگاه‌ها در خصوص مصوبات جلسات قبل صورت گرفت و در ادامه طرح کفالت، وثیقه اتباع خارجی با هدف مدیریت هدفمند و ساماندهی نیروی کار خارجی ارائه و از دستگاه‌ها خواسته شد تا جهت اجرای هرچه بهتر طرح همکاری کنند.

انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 + 7 =